1.3

Il Giustiziere del Bronx

En "nyversion" av L' Ultimo Guerriero från -83. Det vill säga till hälften bestående av gammalt material med hälften av scenerna nyinspelade. Handlar om krig mellan cyborg och människor i framtidens USA. Eller det som är kvar av det.

Originaltitel Il Giustiziere del Bronx
Alternativ titel The Bronx Executioner
Regissör Vanio Amici
Manus Vanio Amici, Piero Regnoli
Genre 80-tal, Science Fiction
Skådespelare Gabriele Gori, Margit Evelyn Newton, Chuck Valenti, Rod Robinson, Alex Vitale, Woody Strode

Raimo_1985
2014-01-12
Kul att ha sett den iallafall :)
2010-05-24
Har inte hjärta att ge sånt här trams bottenbetyg. Men detta är ett hysteriskt ihop-plock med dåliga skådisar förutom Woody Strode, men han är ju inte i filmen, hans scener är stulna från "final executor" några år tidigare. Det är åtm roligt att ha sett den.
rilo5775
2007-08-09
Förmodligen den sämsta filmen jag sett.
Hadou
2006-08-22
HAHAHAHA!!! Jag är kompisen vars brorsa en gång köpte denna fantastisk usla film. Den är så skrattretande dålig så att man får ont i magen av att se den. Det blev en bra massa skratt första gången man såg denna film. En hel del dåliga klipp och dubbade skådespelare. En riktigt dålig film-men ett måste!!!!!!!!
Nervegas
2005-10-18
Jag vill se!
riverpoet
2005-08-20
haha... Det här är kultfilmen nummer 1. En kompis bror köpte den när konsum reade ut filmer. Nu har jag den på dvd.