I'm Not Ready for Christmas

Hollys systerbarn ger en önskan till jultomten om att Holly bara kan säga sanningen. Hennes karriär och kärleksliv blir som resultat av detta mycket kaosartat.

Originaltitel I'm Not Ready for Christmas
Regissör Sam Irvin
Manus Hanz Wasserburger
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Alicia Witt, George Stults, Brigid Brannagh, Maxwell Caulfield, Dan Lauria, Mia Bagley, Walter Platz, Ashley Santos, Joseph Skousen

peu-depeu
2020-12-19
En kopia av Liar Liar, fast av Hallmark, så utan karismatiska skådespelare. Titeln på filmen passar inte alls, hon är ju visst redo för jul? Eller ja, filmen handlar inte om julen alls egentligen, den är bara pålagd för att folk ska se filmen. Den borde heta A True Christmas eller Honest Christmas, något som gör att man åtminstone kopplar titeln till handlingen.
JPerlie
2020-11-17
Skräp. Vill ge den här minus. Tyckte Alicia Witt var stel i sitt skådespel och helt värdelös. Jim Carry är lite överdriven men han var iaf övertygande jämfört med henne. Cringe på hög nivå.
2018-12-23
Den här filmen har en hel del likheter med Liar Liar. Fast den är väldigt bra ändå och den är klart sevärd. Alicia Witt gör väldigt bra ifrån sig.
vonadel
2017-12-27
När jag såg denna visste jag inte att det var en Hallmark-film. Jag visste inte heller att de spottar ur sig så galet många julfimer, som det verkar vara samma stuk på. Tycker ändå den dög att kolla på. Inget som sticker ut på något sätt, men ändå lite "småmysig". 5/10