2.2

I'm Reed Fish

Filmen handlar om några personer i en amerikansk småstad. Reed Fish är en radiopratare som är förlovad med den vackra Kate. Andrew är en ägaren till en butik. Några veckor innan bröllopet börjar Reed bli osäker på hur han egentligen vill ha det i livet.

Originaltitel I'm Reed Fish
Regissör Zackary Adler
Manus Reed Fish
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Katey Sagal, Schuyler Fisk, A J Cook, Alexis Bledel, Jay Baruchel, Victor Rasuk, Chris Parnell, Reed Fish, Rossif Sutherland, DJ Qualls

johannorlund
2013-09-21
Gillade den! Handlingen är inget speciellt, men det är bra feeling rakt genom filmen, och fotot är rätt snyggt också!
pungsnigel
2012-10-16
Denna filmen är riktigt dålig men det finns så pass mycket sämre ändå så en riktig svag 2a får det bli. När jag såg vilka skådisar som medverkade så trodde jag ändå att man skulle kunna få sig ett par skratt men nej.
Mirabella
2010-04-01
Seg, tråkig, dålig regi, ohållbart koncept... inte mycket positivt med denna film. Hyfsade skådespelare, men det hjälper den inte ens till en 2:a.
Turelinern2
2010-02-04
Helt ok film. Twisten funkar inte riktigt enlig mig, men hårdaste äktenskapslöftet jag sett på film bumpar upp den till 4.
gosesmurfan
2008-02-12
Feel good all the way through! =)
InzZzomnia
2008-01-26
Enda bra är att Alexis Bledel är med så man har nått att vila ögonen på....
deftune
2007-09-24
Schysst rulle. Lite förutsägbar dock, men härlig feelgood så att säga.