2.6

Imagine That

Murphy jobbar inom finansvärlden och hans karriär går nerför, något han inte kan stoppa. Han blir bjuden av sin dotter till hennes låtsasvärld, där lösningen för hans problem finns.

Originaltitel Imagine That
Regissör Karey Kirkpatrick
Manus Ed Solomon, Chris Matheson
Genre Familjefilm, Komedi, Fantasy, Drama, 2000-tal
Skådespelare Eddie Murphy, Thomas Haden Church, Yara Shahidi, Ronny Cox, Stephen Rannazzisi, Nicole Ari Parker, DeRay Davis, Vanessa Williams, Martin Sheen, Lauren Weedman, Timm Sharp, Daniel Polo, Stephen Root, Richard Schiff, Marin Hinkle, Bobb'e J Thompson

zallaxx
2017-07-17
Den funka, ibland lite seg men den hade sina moments
2017-01-25
Nej, det här är verkligen ingen höjdare.
zeke_karlsson
2012-01-30
Han är så jävla go den där Eddie Murphy! Dock så va ju de alldeles för överdrivet ^^
Heatseeker
2012-01-09
Roligt söt men för överdriven!
Pontflopp
2010-08-06
och beatles-låtarna var väldigt bra gjorda.. inget slår ju beatles egna versioner förstås, och det är väldigt svårt att göra bra covers på det bandet. Bra jobbat med det, måste jag säga.
Pontflopp
2010-08-06
Jag tyckte det var ett väldigt bra försök till en film för alla åldrar. Förrutom för alla nötter som bara gillar action då. Men de har ju knappt en smak...
HerrNenne
2010-07-23
Oerhört härlig feelgoodfilm, med Eddie Murphy i toppslag och världens sötaste unge. Det konventionella barnfilmspinsamheterna och en jobbig Haden Church till trots så är detta en väldigt trevlig film upplevelse.
Angeliana
2010-07-10
Eddie var inte lika jobbig som han brukar vara, har oftast svårt för honom men här var han rätt charmig. Söt film, men utan Thomas Haden Church så hade det nog k anske lutat mot en tvåa, älskade honom.
cristian81
2010-06-28
Eddies bästa och charmigaste film på väldigt många år
Nathalena
2010-06-06