3.1

In a World

Carol är en röstcoach som har börjat tröttna på att stå i sin fars fotspår: den storslagne Sam Soto, kungen av voiceovers. Hon tar upp kampen mot honom och resten av de mörka mansstämmorna för att rasera klyschorna och ge röst åt en ny generation av filmtrailers.

Originaltitel In a World...
Regissör Lake Bell
Manus Lake Bell
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Lake Bell, Michaela Watkins, Demetri Martin, Fred Melamed, Rob Corddry, Ken Marino, Alexandra Holden, Nick Offerman, Stephanie Allynne, Tig Notaro, Geena Davis, Corsica Wilson, Yelena Protsenko, Talulah Riley, Eva Longoria, Carly Chaikin

Bomkia
2018-11-17
Jag gillade verkligen Bells karaktär och hennes förhållande med Demetri Martin lyfter filmen. Det stora problemet är att jag tyckte hennes farsa och konkurrenten mest var tröttsamma. 3+
ulpe01
2016-04-06
En underhållande stund om ett ämne jag inte har så stor koll på, med skådisar som liksom är sina karaktärer. Har legat på min lista länge, borde setts för länge sen. Kul.
Manko
2015-09-11
Supertrevlig film med roliga karaktärer i en udda miljö.
lottes
2015-06-30
Wow, en feministisk rulle! Det var inte igår. Och jag som avskyr de där överdrivet djupa manliga voice over-rösterna. Eller pipiga amerikanske kvinnoröster som avslutar varje mening med ett frågetecken. Äntligen!
JonteW
2015-06-23
Lake Bell är fantastisk och gör detta till en charmig, trevlig och inte minst en tänkvärd film.
Ponsbach
2015-03-11
Vilken bagatell. Men underhållande.
Ghostface
2015-03-10
En aning störande grupp av karaktärer med en ändå tillräckligt charmig huvudkaraktär som höll uppe intresset i denna neurotiska Woody Allenjagande indierulle. Inte varje dag man hör Ice Cube på karaoke dock.
larox
2015-02-26
En film som lämnar mig totalt oberörd, som inte efterlämnar några som helst intryck
TonyMontana
2015-01-12
En underhållande feel-good movie. 3:a
lekke
2015-01-09
Filmens styrka är dialogen. Bell har en viss talang för hur man skriver och levererar snärtiga repliker och dess tonlägen men filmen hade en överhängande känsla av TV-produktion över sig, vilket inte gynnar helhetskänslan. I dess nuvarande form känns filmen som ett långt pilotavsnitt för en serie på Fox. Helt ok, men inget mer.