2.4

In Bed with Madonna – sanning eller konsekvens

Hon är fräck, sexig och oberäknelig. Här låter hon dig få en inblick i sitt privatliv i ett intimt tecknat porträtt. Alltifrån hennes konflikter med sambon till konserten där hennes vågade uppträdanden på scenen nästan stoppades av polisen.

Originaltitel Madonna: Truth or Dare

2016-02-21
I ert vetlösa hat.
Sznax
2013-05-12
Det märks att Keshishian har gjort musikvideor, för många av konsertscenerna är riktigt bra hopklippta. Så länge det finns musik med i bilden så är filmen bra. Bakom-kulisserna materialet är dock svagare. Sättet det är filmat och iscensatt är alldeles för pretentiöst och alla Monroe referenser blir tröttsamma. Filmen ger faktiskt en inte allt för smickrande bild av Madonna vilket är lite märkligt, hon verkar skön men samtidigt extremt jobbig att ha och göra med. Betyg 4.5
kennert
2009-10-11
Sevärd.
kexchokladet
2008-02-20
Tycker Madonna har en skön attityd till livet,sig själv och sin omgivning...Jag gillar denna
Perdhra
2007-11-07
Det känns som en ganska trovärdig bild av Madonna. Minns hur min bror tjatade om filmen när den kom på bio i Sverige, såg den några år senare på TV och fångades

2007-05-22
Madonna är världens genom tiderna mest överskattade artist. Dessutom är hon psykopat,vilket delvis förklarar hennes beslutsamhet och framgång. Hon va visst Groupie innan hon slog igenom med sin platta döda plastmusik.
Chihiru
2006-09-17
Om man inte tycker om Madonnas musik ska man inte se den! Ganska rolig och intressant inblick bakom scenen, tycker jag.
Dele
2006-08-07