2.9

In the Land of Women

Carter Webb är en ung författare från Los Angeles som flyttar hem till förorten i Michigan för att komma över sin separation med en känd skådespelerska. Väl där träffar han Sarah Hardwicke och hennes två döttrar Lucy och Paige. Carter blir indragen i deras liv och upptäcker snart att hans separation med sin förra flickvän inte var något slut, utan en början på något helt nytt...

Originaltitel In the Land of Women
Regissör Jonathan Kasdan
Manus Jonathan Kasdan
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Adam Brody, Meg Ryan, Kristen Stewart, Olympia Dukakis, Elena Anaya, Clark Gregg, Lindsay Sloane, Dustin Milligan, Makenzie Vega, Ginnifer Goodwin, Adrian Hough, JoBeth Williams, Brenda James, Beau Mirchoff, Reece Thompson

2017-10-28
idaho1981
2017-05-06
Ville vara djup och existensiell, men faller lite där. Ok skådespeleri och manus, men man blir aldrig engagerad. Brodys karaktär känns lite som en lite äldre Seth Cohen från OC, blir lite konstigt. Bäst är Olympia Dukakis som alltid är störtskön.
Rockbabydoll
2015-08-08
Fanns lixom inget i dialogerna och reaktionerna som var rimliga/realistiska. Poänglöst.
ViolaIngeborg
2015-07-15
ÖVERDRAMATISK!
Lars-O
2014-08-07
En liten film, lite långsam, lite mysig.
RunRiot
2013-12-30
Väldigt mysig och medryckande trots att handlingen är fullständigt ointressant. För övrigt väldigt kul att se Kristen Stewart skådespela på riktigt.
AlbinWesley
2013-12-19
Kunde vart rätt bra men faller på att jag ogillar samtliga karaktärer, helt enkelt. Verkligen ogillar.
rubarak
2012-12-18
såååå seg
Tauriel
2012-11-20
Lågmält relationsdrama som fungerar just för att den inte gör anspråk på att vara något mer än ett tvärsnitt ur några vardagsliv. Fin och trevlig men lämnar mig ganska oberörd.
Gigi1943
2012-07-22
Oj, jag hade tidigare gett filmen en etta, men nu när jag såg den igen (hade glömt att jag sett den) så får den en svar trea, den var ganska trevlig, men det är ju Meg R som är så himla bra i allt hon gör.