1.8

In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

En man ska rädda sin kidnappade fru och hämnas sin sons död, något som Krugerna, en ras av djurkrigare som kontrolleras av den onde Gallian, ligger bakom.

Originaltitel In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale
Regissör Uwe Boll
Manus Doug Taylor, Jason Rappaport, Dan Stroncak
Genre Drama, Action, Äventyr, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Ray Liotta, Burt Reynolds, Matthew Lillard, Ron Perlman, Claire Forlani, John Rhys-Davies, Leelee Sobieski, Jason Statham, Will Sanderson, Kristanna Loken, Brian White, Eva Padberg

QuiNonStultus
2020-03-25
Denna kunde ha fått charmpoäng (hela vägen till en 2a, eller nästan en 3a), om den inte hade varit så ruskigt ocharmig. Dålig fantasyaction, med förvånansvärt många kända namn, som verkligen inte ens lyckas med att va Xena-mysig. Oh well.
Hanness
2017-07-02
Usel, den fåra en tvåa ENBART för Jason Statham.
MetalJukebox
2015-09-24
Sjukt rolig. Matthew Lillard är sämst, och det är underligt nog också det bästa med filmen.
AW8
2015-08-15
Absolut skräp, men så dålig att den är otroligt rolig. Jag skrattade så jag grät ibland. Klippningen i fight-scenerna går på droger, Jason Statham är bara helt out of place, Ron Perlman verkar knappt ta filmen seriöst, och icke-orcherna är bara så komiska att man måste skratta varje gång de är på bild.
Boonez
2014-04-30
En riktigt, riktigt dålig film! Inget i denna film är rätt gjort...
LTT86
2013-12-04
Wow! Jag trodde aldrig att jag kunde hatar Jason Stathams karaktär så här himla mycket. Så otrolig mycket fel i filmen. Musiken, kamera vinkel, strider, story var totalt kaos att man inte hänger med vad som händer och massor med skådespelare som jag skiter totalt i. F--k heller, jag minns inte ens deras namn. DET FANNS INGENTING BRA MED DET HÄR FILMEN!! INTE ENS JASON STATHAM SOM JAG GILLAR VAR MINNESFULLT!!! Men om jag ska sjunka låg och ge filmen den lilla positiva med filmen går till Matthew Lillard och Ron Perlman, för dom två är dom enda skådespelare som ser ut som om dom har rolig med dessa karaktärer 0ch dom fick sina karaktärer att verkar intressanta. Det vill säga innan dom försvinner från filmen och kommer sedan inte tillbaka igen.
Rickard80
2013-08-30
Jag ger den här filmen en femma enbart för att den är så otroligt dålig att den är underhållande. Allt är fel i filmen. Den borde visas som avskräckande exempel på videoproduktionslektioner. Allt är verkligen fel. Val av musik, motsägelsefulla saker de säger, överspelande skådisar, ljussättningen är helt ologisk eller skiftar vitt mellan två klipp, ologiska flöden som att bumerangen landar på backen efter den träffat en person och sedan i nästa klipp kommer tillbaka till hjältens hand, ibland är samma scen upprepad, men från en annan vinkel. Det enda som är bra med filmen är (förutom att jag skrattade så att jag grät) är magin i filmen. Den är faktiskt schysst. En av de bästa filmer jag har sett. Den är så otroligt dålig. :D
2013-08-07
Hade kunnat funka som hjärndöd underhållning om det inte var för att stridsscenerna var så jävla många, så jävla långa och så jävla tråkiga. (4+/15)
raggardjavul
2013-04-08
Bra fantasy action. Varken mer eller mindre.
Susshi
2013-01-07