3.5

...ing

En ung tjej, som har spenderat en stor del av sitt liv inlagd på sjukhus, bor tillsammans med sin mamma i en lägenhet. En dag flyttar en charmig kille in i lägenheten under, och när han får syn på dottern så är det kärlek vid första ögonkastet. Men kan han verkligen uppfylla hennes drömmar och göra henne lycklig?

Originaltitel ...ing
Regissör Lee Eon-hie
Manus Kim Jin
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Lim Su-jeong, Kim Rae-won, Lee Mi-suk, Kim In-mun, Kim Ji-yeong (I)

foppa99
2014-12-21
Störig kille. Annars: charmig, gullig, sorglig o bra musik
SandraSweden
2010-02-24
Underbar film! Tyckte om den väldigt mycket!
HerrNenne
2009-08-21
Fin film, men för lång och seg ibland. Håller tydligt på de klassiska dragen i genren.
Serendor
2008-04-13
Inte visste jag att jag var svag för koreansk romantiska filmer... har gillat alla starkt av de jag sett hitils. Gillade stämmningen i den hära (som i de andra), man blir glad, och lite ledsen av dem. Mamman var rolig.
Cumlin
2008-02-17
Mycket trevlig film. Jämfört med andra filmer i denna genre känns den här lite mer realistisk. Stark fyra!
uCj
2008-01-02
Det låter som om Yoon Do-hyun sjunger i den här filmen, killen alltså.
uCj
2008-01-02
Filmen var bättre än vad jag mindes den som. Realistisk faktiskt, något som är ovanligt i genren. Jag gillar också den återkommande musiken, skådespelarna och att man inte slår en i magen på slutet, utan spelar med öppna kort.
distinkt
2007-10-01
nej nej nej. krystad och onaturlig. larvig humor. underbart att höra koreanska igen dock, var alltför länge sen.
dlu
2007-07-04
varför har han, som ska vara så snygg, så ful frilla?
Yarbles!
2007-05-01
skön, mysig rulle. en stark 3:a från mig.