2.2

Ingen plockar Howard

Ankan Howard sitter hemma på sin ankplanet och tillbringar en rofylld afton. Plötsligt dras han genom rymden och hamnar på jorden, hos en ung popsångerska.

Originaltitel Howard the Duck
Regissör Willard Huyck
Manus Steve Gerber, Gloria Katz, Willard Huyck
Genre Action, Science Fiction, Komedi, 80-tal
Skådespelare Tim Robbins, Jeffrey Jones, Lea Thompson, Paul Guilfoyle

Metheuz
2018-04-30
Inte Marvels stoltaste ögonblick direkt om man säger så. Eller Tim Robbins. Förskräckligt överspel på många håll.
Starkbröl
2018-04-22
Det är väldigt oklart vad som var tanken bakom denna film.
Jaganatha
2017-12-14
George Lucas visar sedvanlig fingertoppskänsla mellan sina två Star Wars-trilogier. Varför inte lägga till lite datoranimerade bifigurer i framtida utgåvor av den här kalkonen till film, Georgie? Om den inte vore så tråkig och skränig, skulle det här kunna ha blivit ett kultfenomen. Varför finns det så få filmer om kärlek över artgränserna? Svaret finns här.
2017-10-25
zallaxx
2017-04-02
Började bra men gick utför efter ett tag då de träffar snubbe efter snubbe som överspelar som mongisar. Sen ca 1h in kom den störste överspelaren av dom alla. UUUUUSHHH
jlam
2016-11-20
Trams, det här är ingen KALKON...hoho. Se det som en underhållande actionvariant av gamla tv-serien Alf, proppad av kul citat, bra effekter och hisnande tempo. Att den pågår för länge kan jag förlåta eftersom den håller stilen rakt igenom. Helt klart bättre än modern skit som Ted, med sin uppbyggnad kring bajs- och sexskämt. 80-talet vinner.
2015-09-14
Dålig men på ett fascinerande och smått underhållande sätt. Kunde, och borde, dock varit sådär en 20 minuter kortare...
AlbinWesley
2015-05-29
Haha alltså den är ju fantastisk, det är ju så himla himla knäppt. Charmig och underhållande, men i viss mån riktigt dålig. Jag gillar den.
Dele
2014-11-12
Sicket trams!
Ful_fisk
2013-12-03
Pfahahahahahaa!!!!!!!!! Den här filmen FINNS ju bara inte!!!