2.3

Inkognito

Åklagare Johan Sjöö, får nog av de brott som ostraffat begås i samhällets toppskikt och bestämmer sig för att ta lagen i egna händer. Tillsammans med tre unga och smarta, men obekväma, specialister. Gruppen består av en yrkesmilitär, en polis och en datahacker.

Originaltitel Inkognito
Regissör Alain Darborg
Manus Piotr Marciniak
Genre Action, Komedi, Mini-serie, Thriller, Drama, 2010-tal
Skådespelare Per Morberg, Susanne Thorson, Richard Ulfsäter, Christoffer Nordenrot, Mats Bergman, Bengt Braskered, Jonatan Blode, Maria Kuhlberg, Lars Green, Jan Modin, Jessie Liu, Meg Westergren, Nathalie Söderqvist, Jan Waldekranz, Thomas Gjutarenäfve

Hanness
2018-03-18
Godkänd
okidoki
2017-08-02
spännande och komisk.
Gigi1943
2014-12-31
Nää, jag håller inte med nån av er! Jag tycker den är superskön! Men så älskar jag ju också allt som är svenskt även om det finns ett visst mått av töntighet (här och där) och jag tycker faktiskt att Morberg är mysigare som skådis än som "kock"! Synd att Inkognito-gänget inte ar en serie!!!
Pheter
2014-12-30
Charmig svensk film med viss jönssonligan inslag. ;)
AsianDawn
2014-12-29
Kuken också! Fantastiskt rolig!
Christofer
2014-03-24
Även om jag gillar svensk film och svenska serier och så gärna ville att det här skulle vara okej, så måste jag ändå vara ärligt mot mig själv. Det här var så fruktanslöst uselt att man nästan får ont i magen. Att Per Morberg skrev på för det här spektaklet år 2013 är en gåta, mannen som numera 'har råd att tacka nej till roller' och som bara vill göra 'sånt han kan stå för numera' enligt en färsk intervju. Jo, tjenare. Skådespeleri och manus var så löjeväckande att det faktiskt var snudd på komiskt, ända in till den sista pinsamma slutscenen.
asd
2014-02-17
Som en jönssonligan film :(
monkey_man
2013-06-11
Sämsta jag sett. Ett bränt jävla popcorn..
carnevil
2013-01-15