1.4

Inner Sanctum II

En kvinna mördar sin svinaktiga äkta man. I ett tillstånd gränsande till mental kollaps skyddas hon av sin läkare och en mycket vacker sköterska. Men hennes svåger, dennes hustru och hennes älskare vill annorlunda.

Originaltitel Inner Sanctum II
Alternativ titel Inner Sanctum 2
Regissör Fred Olen Ray
Manus Steve Armogida, Fred Olen Ray
Genre 90-tal, Drama, Thriller
Skådespelare Michael Nouri, Tracy Brooks Swope, Sandahl Bergman, David Warner, Joe Estevez, Margaux Hemingway, Jennifer Ciesar, John Coleman, Suzanne Ager

Dele
2017-05-21
Lågklassthriller med lite skräck och erotik instoppat för att krydda anrättningen men bara gör den sunkigare. Ovanligt tråkig trots den korta speltiden.
2013-12-29
Habil b-thriller med gott om softcoresex för att dölja den sunkiga intrigen. Många halvkända nunor sveper förbi och tanken slog mig vad David Warner gjorde här? Räddningen är hushållerskan som var ett osedvanligt vackert fruntimmer.
Robkiller
2013-03-17
Liknande ettan... men även denna är hyfsat värdelös... lite mardrömmar.. några som dör.. lite omotiverade nakenscener... men ändå helt ointressant och långtråkigt... kassa skådisar och dryg musik gör det ju inte heller bättre.
HerrArne
2008-07-05
Utomordentligt usel men lyckligtvis kort film.
2008-05-26
Dåligt bodydouble-sex. (4-/15)
Teolinda
2007-11-12
Gräslig smörja. Bygger helt och hållet på en billig gummimask och en sjuksköterska med väldigt kort kjol.