1.8

Inre kretsen

När Adrien Williams får ett sommarjobb på en snobbig country club finner hon sig omringad av rika, vackra överklassungdomar. En av dem, den karismatiska Brittany Foster, tar Adrien under sina vingar och gör henne medlem av sin inre krets. Brittanys pojkvän, tennisproffset Matt Curtis blir föremål för Adriens intresse, vilket får Brittany att blotta sin mörka sida. Adrien förstår snart att Brittany och hennes vänner gör vad som helst för att skydda det exklusiva umgänget och de mörka hemligheter som döljs under ytan.

Originaltitel The In Crowd
Regissör Mary Lambert
Manus Mark Gibson (III), Philip Halprin
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Matthew Settle, Susan Ward, Lori Heuring, Nathan Bexton, Tess Harper, Laurie Fortier

Zingostar
2017-10-24
Jag har alltid av någon anledning gillar denna film. Susan Ward är lysande som störd och mordisk överklassflicka. Detta är en typisk filmkvälls film. Rekommenderas.
2016-11-16
Bra och spännande thriller med bra skådespelare. Lite förutsägbar är den ju men i övrigt är den bra.
Slakob
2011-06-07
Väldigt intetsägande film. Man undrar vad kameramännen betalats att fokusera på. Det är mycket som känns irrelevant i början och när det väl närmar sig klimax så blir det alldeles för omotiverat och överdrivet. Inte nödvändigtvis en usel film, däremot är den väldigt klumpigt genomförd och totalt utan känsla, vilket medför att den faller så trist och platt som den gör.
monsterguden
2010-07-30
Riktigt usel film, händer knappt något förens i slutet då allt händer samt inte ens då är den speciellt bra!
Masjävel
2009-05-02
helt ointressant och ospännande ungdomsthriller
Lyndon
2007-04-06
Den snygga Susan Ward borde gjort en porrfilmskarriär. Först då skulle allt vad hennes talang heter komma till förkroppsligande. Vad är vitsen med denna halvmesyr?
NoWireHangers
2007-04-05
Snaaark vilket segt sömnpiller...
Lizz
2007-04-04
såg delar av den. verkade väl sådär...
fox
2007-04-02
Inte särskilt bra men lite nipplespotting på söndagskvällen är ju alltid trevligt.
nikki_sixx
2007-04-02
Man fick iaf lite ögongodis iom Susan Wards deltagande i filmen. Men trots det så är inte filmen bra alls och är dessutom hyfsat förutsägbar.