3.1

Instructions Not Included

Valentin är Acapulcos största playboy, tills en före detta flamma lämnar en bebis vid hans dörr och försvinner utan ett spår.

Originaltitel No se aceptan devoluciones
Regissör Eugenio Derbez
Manus Eugenio Derbez, Guillermo Ríos, Leticia López Margalli
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Eugenio Derbez, Loreto Peralta, Jessica Lindsey, Daniel Raymont, Alessandra Rosaldo, Hugo Stiglitz, Sammy Pérez, Arcelia Ramírez, Agustín Bernal, Karla Souza, Margarita Wynne

FatAlbert
2015-01-17
Stängde av efter 20 minuter
filmfreak1
2014-11-19
Mera av en saga än något annat. Gillar det delvis, men den är verkligen alldeles för löjlig och inkonsekvent. Slutet är det mest förutsägbara jag sett på mycket länge, istället väldigt förundrad över hur pass många som tycker annorlunda.
Borrman
2014-11-02
Lite småkul på sona ställen, långdraget och segt för det mesta. Chickflick
InaUniqe
2014-10-25
Rolig, djup och eftertänksam
skägg
2014-09-21
Sjukt mysig film. Gillade denna skarpt!
raggardjavul
2014-09-05
En av de sorgligaste filmerna som jag någonsin sett.
GrandMaster_E
2014-05-27
En otroligt stor klyscha som balanserar saga, drama & idioti på en tunn lina. Derbez är väl helt ok och han vet tydligen vad den spansktalande befolkningen i USA vill ha med tanke på denna films framgång men de amerikanska skådisarna är verkligen bedrövligt regisserade. Förutsägbart är det och varken speciellt roligt eller charmigt. Det var inget för mig.
Angeliana
2014-03-21
Åh vilken härlig överraskning, älskade den.
nestle
2014-03-17
Väldigt överraskande film. Inte så förutsägbar som man skulle tro. Dessutom är slutet väldigt oväntat! Klar 4a.
Spidde
2014-03-15
Filmen vinner mycket på att vara mexikansk och inte amerikansk, vilket får den att stå ut och kännas tillräckligt egen och unik. Dessutom är både manus och skådespel snäppet bättre än i de flesta liknande amerikanska filmer. Ingen jättehöjdare, men en helt klart godkänd mysfilm när man bara vill ha något trevligt och lättsmält. Stabil trea.