Interceptor

Specialagenten Matvej Sobolev är på ett hemligt uppdrag där han transporterar världens första psykotroniska vapen - ett vapen kraftfullt nog att kontrollera hela världens vilja.

Originaltitel Zapresjtjennaja realnost
Alternativ titel The Interceptor
Regissör Konstantin Maximov
Manus Vasilij Golovachev
Genre Äventyr, 2000-tal, Action, Fantasy, Science Fiction, Thriller
Skådespelare Igor Petrenko, Ljubov Tolkalina, Aleksandr Balujev, Vladimir Vdovitjenkov, Anna Chodjusj, Tina Kandelaki, Valerij Gurjev, Lev Prygunov, Andrej Tjubtjenko, Boris Smortjkov, Vladimir Pantjik, Olga Zajtseva, Aleksej Dmitrijev

Rixn
2011-11-21
Håller med jingoo fullständigt. Den här filmen vill mer än vad den klarar av att leverera. Troligtvis går den igenom många människors granskande ögon innan den släpps, men ingen tycks ha haft stake nog att säga att det barka käpprätt åt helvete. Någon kommer inte att få tillbaka sina pengar för det här vill ingen betala för att se, åtminstone borde de inte göra det.
jingoo
2010-11-25
Herrejösses vilken soppa. Ett fåtal coola scener räddar tyvärr inte detta. Den här filmen får Ultraviolet att verka sammanhängande och intressant.