2.2

Into the Storm

När en rekordstor tornadostorm driver in över en småstad i Oklahoma söker de flesta skydd så snabbt de kan. Några av stadens invånare och en grupp professionella stormjägare befinner sig dock i stormens väg och dokumenterar händelserna med mer eller mindre avancerad kamerautrustning.

Originaltitel Into the Storm
Regissör Steven Quale
Manus John Swetnam
Genre Thriller, Action, 2010-tal
Skådespelare Richard Armitage, Matt Walsh, Sarah Wayne Callies, Nathan Kress, Max Deacon, Alycia Debnam-Carey, Arlen Escarpeta, Jeremy Sumpter, Lee Whittaker, Kyle Davis, Jon Reep, Scott Lawrence, David Drumm, Brandon Ruiter

Skapad 2019-12-15 av ehansi
Genom karaktärernas kameralinser bjuder \"Into the Storm\" med publiken rakt in i stormens öga. Steven Quale står bakom filmen som skildrar vad ett gäng tornados kan göra med en stad och dess inv...   Läs mer »

2019-04-16
Styltiga, platta karaktärer gör saker jag inte bryr mig in i en styltig och platt film. Tråkigt spektakel för den delen också. Inte usel, men dålig.
ThePatient
2018-08-27
Lämpligt enkel, flera bra idéer och duktiga skådespelare, och kanske framför allt fantastiska stormscener. Bra!
Jamesa
2017-10-29
Gick inte se färdigt.
Dream
2017-10-28
Bra effekter räddar tyvärr inte denna korsning av "American Pie vs 2012" historia! Detta är trist och mediokert.
KyLLo
2017-10-28
En småunderhållande katastroffilm med bra specialeffekter. Lätt att svepas med.
OdinBerg
2016-12-11
Hade funkat om den kom för 15 år sedan, nu när vi får flera sådana här filmer varje år så är det här bara en i mängden..
pungsnigel
2016-07-19
Den brinnande tornadon dödade hela filmen. Efter den kunde de aldrig bli mer än en 1a
purskatuja
2015-12-02
En trevlig och faktiskt ganska spännande tornadorulle som håller måttet för vad jag tycker en semi-katastroffilm ska vara. Vissa bitar var riktigt bra men som helhet var den kanske inte riktigt en 3a men kom rätt nära. Värd att se!
zahod
2015-11-03
Förvånansvärt bra, känner mig generös med betyg :)
Robkiller
2015-10-03
Underhållande tornadojägar-film men hyfsade effekter... rätt så seg första halvan, men sen tar det sig lite mer... dock jobbigt med skakiga kameror för det mesta...