2.6

Ip Man 3

Mästare Ip tvingas ta ställning när brutala gangsters under ledning av en ohederlig fastighetsutvecklare försöker ta över staden.

Originaltitel Yip Man 3
Regissör Wilson Yip
Manus Edmond Wong
Genre 2010-tal, Action, Biografi, Drama
Skådespelare Donnie Yen, Zhang Jin, Lynn Hung, Patrick Tam, Karena Ng, Kent Cheng, Chung Ka-yan, Louis Cheung, Mike Tyson, Chan Kwok-kwan, Kang Yu, Lo Meng, Liu Yifei, Fei Zong

haajen
2017-12-05
Gud förbjude men de lyckades göra en tråkig film, en del snygga fights men storyn är en sentimental röra.
Bomkia
2017-04-15
Inga som helst överraskningar här inte. Du får en stoisk Donnie Yen, lite fina kulisser, kines-kvalité på skådespeleriet och en massa sköna fighter. 3a.
Körsbär
2016-12-07
Vad gör Mike Tyson i denna film? Hans karaktär passar verkligen inte in på årtiondet filmen utspelar sig i. För många sega partier som drar ner all sorts flow i filmen. Blir tyvärr bara en tvåa.
Solidus
2016-10-15
Snygga fighter, men dramat mellan Ip och hans fru gör filmen tyvärr seg. Mike Tyson får mig skratta till med sitt skådespel, men som en del andra skriver så är slagsmålsscenen mellan honom och Donnie Yen en fantastisk upplevelse. Helt ok actionfilm.
Makta
2016-07-30
Inte lika bra som de första 2 men helt ok. Börjar dock väldigt trögt.
kervisch
2016-07-25
3 av 5. Godkänd
Andreas_
2016-06-26
Finns inte så mycket att skriva om Ip Man 3 egentligen, det är som bara mer av samma vara men betydligt sämre. Både Ip man 1 och 2 är mycket bättre storymässigt enligt mig men fighterna håller hög klass även i denna men man ser att Donnie Yen börjar bli till åren nu. Angående fighterna i filmen så stack ju fighten mellan Ip Man och Mike Tyson ut ganska ordentligt, den var riktigt välgjord och bra men Mike Tyson är verkligen inte skådis och kommer inte bli det heller, han är pinsamt dålig, speciellt med sin baby röst och ansiktstatuering som absolut inte passar in i denna film med tanke på när filmen ska utspela sig. Nja...ingen höjdare till film detta, storyn var riktigt tråkig jämfört med dom tidigare Ip Man filmerna och detta duger endast i brist på annat att se, men Donnie Yen är bra som vanligt och fightingscenerna är snygga och välgjorda och därför blir ändå betyget en stark 2:a
Ramza
2016-06-24
Rätt underhållande, men nog ändå svagast i serien. Mike Tyson känns först som en dålig idé men hans fightscen är fantastisk.
Portugallien
2016-04-17
Engravadlax
2016-04-13
Blåmärken som åldras flera dagar på en bråkdel av en sekund. Karikatyr på Bruce Lee. Mike Tyson. Annars inte lika avgrundsdålig som tvåan--inte för att det på något sätt gör denna bra.