2.1

Iron Man: Rise of Technovore

Det unga tekniska geniet Ezekiel Stane är ute efter Tony Starks nya satellit och attackerar den strax före uppskjut och hundratals människor dör. Tony får skulden och måste rentvå sitt namn med hjälp från bland annat Frank Castle.

Originaltitel Iron Man: Rise of Technovore
Regissör Hiroshi Hamazaki
Manus Kengo Kaji
Genre Action, Animerad, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Matthew Mercer (röst), John Eric Bentley (röst), Eric Bauza (röst), Norman Reedus (röst), Clare Grant (röst), Kari Wahlgren (röst), Tara Platt (röst)

Harkaiden
2016-09-12
Som tidigare personer har sagt så är partierna med Punisher de bästa. Resterande är problem med pace och karaktärer, med vissa undantag.
lrenner
2013-09-15
Zzz
Lukinx
2013-04-24
P U N I S H E R! Sen går det dock utför. :)
DrJW
2013-04-11
Dem bästa scenerna är ju med The Punisher! Även om han såg helt fel ut, så var de ändå awsome att se karaktären i en Marvel-rulle! En av de mest seriösa anime-filmer man sett o den här visar att anime inte behöver va så goofig o överkänslig som den genren brukar. Den hade en del nackdelar dock, men den här var faktiskt mer minnesvärdare än den andra tecknade versionen The Invincible Iron Man.