Irreplaceable You

Två bästa vänner och romantiska själsfränder har känt varandra sedan de var åtta år gamla och är menade att vara tillsammans tills döden skiljer dem åt, men när den ena av dem får en cancerdiagnos ställs de inför döden långt tidigare än de hade tänkt.

Originaltitel Irreplaceable You
Regissör Stephanie Laing
Manus Bess Wohl
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Gugu Mbatha-Raw, Michiel Huisman, Brian Tyree Henry, Christopher Walken, Steve Coogan, Kate McKinnon, Tamara Tunie, Jacki Weaver, Jessie Ennis, Gayle Rankin, Timothy Simons, Glenn Fleshler, Tami Sagher, Zach Cherry, Zabryna Guevara

Iamsam
2018-11-06
Bättre än väntat. Sista scenen är så hjärtskärande att det känns in i själen.
idaho1981
2018-07-28
Över förväntan. Hade väntat mig ännu smörigare. Visst var det smörigt, men förutom sista scenerna så var det alldeles lagom mycket. Bra skådespeleri. Bäst är utan tvekan Walken, men väldigt kul att se McKinnon i en annorlunda roll till hennes andra som bara är komiska, här får hon visa både den sidan och att hon kan klara av drama med bravur dessutom!!
jonbo
2018-04-15
Lite för mycket Pinterest-kompatibelt, men ja den kan få en trea ändå. Walken lyfter.
supermancover
2018-02-20
Stabil trea. Inget mästerverk, men definitivt värd att se ändå.
ekneB
2018-02-17
Stark 3a, börjar stabilt och sakta men säkert sätter den sig ända in i själen!