2.4

Isn't It Romantic

En ung kvinna som tappat tron på kärleken finner sig plötsligt fångad i en romantisk komedi.

Originaltitel Isn't It Romantic
Regissör Todd Strauss-Schulson
Manus Erin Cardillo, Dana Fox, Katie Silberman
Genre Fantasy, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Rebel Wilson, Liam Hemsworth, Adam Devine, Priyanka Chopra, Betty Gilpin, Brandon Scott Jones, Jennifer Saunders, Alex Kis, Jay Oakerson, Rao Rampilla, Zach Cherry, Sandy Honig, Rosemary Howard, Ray Anthony Thomas, Hugh Sheridan

idaho1981
2019-07-09
Väntade mig så mycket mer med Wilson i huvudrollen och idéen som är rätt rolig, men det blir bara löjligt och klichéerna hopar sig.
Robkiller
2019-05-28
Huvudrollsinnehavaren är riktigt jobbig... och filmen... helt meningslös
2019-05-18
Jag fullständigt älskar den första halvan av denna filmen. På det sätt man parodierar romcom-genren är underbart och med massor av skämt hela tiden. Tyvärr, för min del, så kör man inte detta konceptet hela vägen utan in i andra halvan så rör sig filmen mer in i genren man parodierat. Rebel Wilson och Adam Levine är väldigt sevärda medan jag har desto svårare för Priyanka Chopra och Liam Hemsworth. Jag föredrar hans storebror Chris Hemsworth(Thor) på vita duken alla dagar i veckan.
TheHorrorfan
2019-03-31
Helt okej för den här typen av film.
2019-03-30
En positiv överraskning! Visst är den inte jättebra men den driver på ett kul sätt med många klyschor och den är väldigt snygg med sina färger och sin lekfulla musikal-stil. Även om det är ganska platt och grunt utan så mycket engagemang så gillar jag budskapet och poängen och jag blev faktiskt riktigt rörd i slutet. Rebel Wilson har karisma och kemin med Devine är bra. En ganska klar men inte stark trea!
Starlette
2019-03-21
BarryHero
2019-03-20
Rolig och originell och Rebel Wilson är faktiskt sympatisk och gillbar i sin huvudroll. Kul parodi av typiska romcoms. Sevärd Netflix-film.
Mikael602
2019-03-03
Gullig, men ganska dåligt skådespel
annihilat0r
2019-03-02
En februarifredag i soffan. Jag somnade, men blev inte besviken över det.
Zipper
2019-03-02
Småtrevlig, inget man minns.