It Couldn't Happen Here

Chris Lowe och Neil Tennant från Pet Shop Boys gör en resa genom England. Längs vägen möter de många välkända ansikten. Filmen innehåller också några av Pet Shop Boys mest kända låtar.

Originaltitel It Couldn't Happen Here
Regissör Jack Bond
Manus James Dillon, Jack Bond
Genre Äventyr, Drama, Musikal, 80-tal
Skådespelare Joss Ackland, Chris Lowe, Neil Tennant, Neil Dickson, Garth Hunt, Barbara Windsor, Dominique Barnes

Raimo_1985
2021-07-12
Väldigt rolig om än att vissa grejer känns väldigt sökta, påklistrat coola. Men, som en lång, knäpp musikvideo.
JimCarrey
2013-03-27
Faktum är att jag tror jag skulle gillat den här filmen även om jag inte var ett fanatiskt PSB-fan
DanielMott
2008-06-05
Skön surrealistisk film med skön musik förstås.
lostshadow
2007-10-07
Äntligen har jag sett den. Tydligen inte så populär den här filmen... Min kommentar för 2,5 år sen står fortfarande kvar... Tyvärr är det här inte så väl genomfört. Det kunde ha blivit bra, men ingenting sitter ihop och det känns väldigt mycket som en flummig 1,5-timmars musikvideo.
lostshadow
2005-03-20
Hur f-n får man tag i den här filmen?
Beppe
2003-08-04
musiken är ju bäst men allt det andra.... konstigt är det...
dade
2003-04-02
Surrealism kompat av Pet Shop Boys bästa låtar fram till och med 1987. Underhållande på sitt sätt. Fans bör se filmen, medan andra kanske ska undvika den?