1.6

It's Alive

En bebis föds med en ohälsosam vana att döda när han blir rädd.

Originaltitel It's Alive
Regissör Josef Rusnak
Manus Larry Cohen, Paul Sopocy
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Bijou Phillips, Jack Ellis, Skye Bennett, James Murray (II), Ty Glaser, Laura Giosh, Raphaël Coleman, Arkie Reece

2018-08-12
Blev faktiskt positivt överraskad av den här filmen. Man har faktiskt överträffat originalet och det rejält!
passi0n
2013-08-22
Sämsta jag sett i hela mitt liv. Se den inte!!!
Fiedeli
2012-12-19
Det här, är, en av de som konkurrerar om bland de sämsta filmer jag sett. Outhärdligt oläskig och utan någon som helst finess. Massa brister i manus och regi, ex: "Bli inte långvarig det är kallt här ute (i bilen)." - Fönstret på bilen är samtidigt nedvevat (?!). Plötsligt dag, plötsligt natt, plötsligt dag igen. WTF?
Elizadushkufan
2012-09-02
Fy sjutton vilken film alltså...Uselt skådespel. Men slutscenen var bra i alla fall.
2011-08-09
Bruden som spelar mamman blev jag genast irriterad på, och då främst den pipiga rösten. Hennes man verkar mest milt retarderad och verkar inte förstå nåt. Specialeffekten som spelar barnet skymtar förbi emellanåt och äter nåt djur eller kanske en polis eller nåt annat blodigt, för det är absolut de enda som gör skiten uthärdlig - det är blodigt. originalet från 70-talet var medioker men hade åtm skön stämning och var lätt ett mästerverk lämfört med detta. Undvik.
dexterde
2010-12-20
En etta är alldeles för bra betyg för denna filmen :O
Angeliana
2010-12-17
ouch. Hade man kunnat ge den en nolla skulle den fått det direkt. Jag älskar att skratta till dåliga skräckfilmer, men den här var inte ens rolig. SÅ dålig var den
Christofer
2010-12-14
Blev lite nyfiken på hur man valt att gestalta denna dammiga C-films-trilogi. Har sett alla tre originalfilmerna och de imponerade inte direkt, minst sagt. Även om det såklart inte kan bli något högre betyg på en sån här film så var det faktiskt en aning bättre än väntat. Både foto och klippning var helt okej. Musiken var den stora höjdpunkten, välkomponerad och stämningshöjande. Hyggligt slut också!
4ver1n
2010-12-05
Filmen borde ha hetat Psycho Mom istället.
Dangoh
2010-12-04
hahaha roligare än flesta komedier.....