2.9

Jackass 3.5

När Jackass 2 var klar och hade gått på bio så släppte man Jackass 2.5 som var gjord med det material som helt enkelt blev över när man klippt ihop biofilmen. Nu har man gjort samma sak igen fast med det material som blev över från Jackass 3D och den nya filmen heter inte helt oväntat Jackass 3.5.

Originaltitel Jackass 3.5
Regissör Jeff Tremaine
Genre Komedi, Dokumentär, 2010-tal
Skådespelare Jason Acuña, Ryan Dunn, Dave England, Johnny Knoxville, Preston Lacy, Bam Margera, Ehren McGhehey, Chris Pontius, Steve-O

Hanness
2020-07-23
Inte lika som när man var 15.

2015-05-31
Noen småskratt hjelper om man sett J3.
2015-01-06
Om denna film kommer med det överblivna materialet från Jackass 3D så undrar jag hur bra den filmen måste vara. Detta var nämligen helt galet roligt och jag har fysiskt ont i käken efter allt skrattande. Det finns inga så charmiga galningar som gänget i Jackass. 4+
dafreakish
2015-01-01
Precis lika poänglöst och dumt som allt som har med Jackass att göra men heller inte sämre trots att det är extramaterial som inte kom med i den tredje filmen. Man garvar onekligen en hel del.

2014-02-01
Stor del av scenerna handlar om deras kukar eller att de ska stoppa in något i röven samtidigt som hela gänget står runtom och tycker det är så himla roligt. Jag tycker det mest är barnsligt. Majoriteten av scenerna i filmen går ut på att någon ska skada sig på något sätt, vilket får ses som typiskt amerikanskt där just detta ofta går hem hos publiken. Det är tyvärr många skräpscener. Denna film får 4/10.
ClintanTheKing
2012-09-16
Riktigt bra extramaterial till succéfilmen Jackass 3D! Man kan ju bara älska Jackass alltså!
GinNTonic
2012-08-13
Verkligen ingen bra film hantverksmässigt, men den får mig att skratta mer än de flesta komedier. Dock långt ifrån lika mycket som Jackass 3D eller Dirty Sanchez-filmen. Denna har betydligt mer dötid, och hade lätt kunnat kortas ner till en timme, för man blev mätt på humorn rätt snabbt.
Metheuz
2012-08-07
Mer trista än roliga stunts tyvärr. Eldstuntet såg grymt farligt ut. Det känns som att Steve-O alltid får göra dom mest hälsovådliga sakerna.
Mat1az
2012-01-18
Jo, roligt är det fortfarande. Det ligger dock ett tragiskt täcke översvept här då man ser Margera och Dunn va så jävla poliga. De båda stod varandra närmast i hela gänget och det märks så bra i den här filmen.
MaraJade
2011-08-08
Extremt barnsliga upptåg...som vanligt! Lite tragiskt var det dock att se Ryan Dunn med tanke på hans alltför tidiga bortgång.