2.3

Jay and Silent Bob Reboot

Jay och Silent Bob återvänder till Hollywood för att stoppa en reboot av "Bluntman and Chronic".

Originaltitel Jay and Silent Bob Reboot
Regissör Kevin Smith
Manus Kevin Smith
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jason Mewes, Kevin Smith, Harley Quinn Smith, Aparna Brielle, Shannon Elizabeth, Brian O'Halloran, Jason Lee, Joey Lauren Adams, Jennifer Schwalbach Smith, Treshelle Edmond, Alice Wen, Craig Robinson, Joe Manganiello, Frankie Shaw, Justin Long, David Dastmalchian, Donnell Rawlings, Chris Jericho, Kate Micucci, Diedrich Bader, Melissa Benoist, Rosario Dawson, Tommy Chong

BarryHero
2020-06-26
Trodde den skulle vara en total katastrof med tanke på besvikelsen vilken var trailern. Filmen är betydligt bättre än trailern indikerar. Den som verkligen håller filmen uppe är Jason Mewes som Jay, medan Kevin Smith verkar ha fått storhetsvansinne som Silent Bob. Han ska inte stå och gestikulera som en galning - han ska vara tyst och se besvärad ut bredvid Jay. Kul med alla cameos - saknade dock Jeff Anderson - men som film är den sådär. Om man inte har sett någon av de andra View Askew-filmerna så finns det ingenting att hämta här. Filmen är enbart för fansen som sett alltifrån Clerks till Clerks II.
myslas
2020-04-19
Som Jay and Silent Bob Strikes Back fast skämten som var dåliga för 20 år sedan funkar ännu sämre nu. Det finns åtminstone några grejer som är lite fyndiga vilket gör filmen sebar men det är inget jag skulle rekommendera till några andra än de mest inbitna Kevin Smith-fansen.
TompiÄrGullig
2020-02-13
Det hade blivit en etta om det inte vore för att man älskar Jay.
Taliah
2020-01-28
Finns en viss charm, men nä lite väl löjlig.
isecore
2020-01-25
Svag tvåa. Lite kul att återse karaktärer, men skämten börjar bli slitna och den evinnerliga självrefererande humorn är tröttsam. Den här är enbart för fansen.
shitstorm
2020-01-22
Kul att återse alla karaktärer. Får en svag 3:a.