2.7

Jennifer Eight

Polisen John är utbränd och förflyttas från Los Angeles till en liten stad där hans första uppdrag blir att utreda en serie mord.

Originaltitel Jennifer Eight
Alternativ titel Jennifer 8
Regissör Bruce Robinson
Manus Bruce Robinson
Genre Skräck, Thriller, 90-tal
Skådespelare Lance Henriksen, Andy Garcia, Uma Thurman, Graham Beckel, Kathy Baker, Kevin Conway, John Malkovich, Bob Gunton

Robkiller
2018-01-15
Polisthriller som lyckas vara för seg för att bli bra... ändå inte helt uselt, får duga för stunden.
2016-10-11
Inte ens Andy Garcia gör bra ifrån sig och det borde väl säga en hel del?
Ima_Tree
2016-06-13
Bra skådisar och ganska väl utfört. Får lite 70-talskänsla av det sävliga tempot. Men något lyckas inte hålla energin uppe och man tappar lätt engagemanget.
Jamesa
2016-06-11
Klarar precis ok.
2015-11-25
Typisk 90-talsthriller som håller sig flytande mycket pga bra skådisar och en story som iaf till en början är spännande och bra. Men 2 timmar håller den inte för och slutet känns alldeles för hafsigt och snabbt. Lance gör ytterligare en mycket skön roll.
2014-12-27
En helt Ok thriller som underhåller och levererar spänning för stunden men som tappar mer av sitt värde ju längre tid som går. Gillar man som jag skådespelarna i huvudrollerna så ska man ta sig en titt, annars kanske inte.
2013-07-20
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Grillo
2011-10-16
Bra film med intressanta vändningar. Påminde om Insomnia till känslan. Filmen klarade med minsta möjliga marginal bechdeltestet.
Djason
2009-09-16
Tyckte den var lite väl seg för min smak. Dock är det fullgoda skådespelarinsatser i filmen.
ellaine
2009-05-18