2.2

Jessabelle

En ung kvinna som återhämtar sig vid sin fars nedgångna hem efter en tragisk olycka, möter snart en skrämmande närvaro med samband till hennes döda mor.

Originaltitel Jessabelle
Regissör Kevin Greutert
Manus Robert Ben Garant
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare David Andrews, Larisa Oleynik, Mark Webber, Ana de la Reguera, Joelle Carter, Chris Ellis, Barbara Weetman, Elizabeth Rowin, Brian Hallisay, Sarah Snook, Amber Stevens West, Lucius Baston, Jason Davis (II), Roderick Bell

2018-08-04
Funkar knappt att se...
2016-09-18
Småmysig skräckis, om än lite väl flummig mot slutet. Bra prestationer och tacksamma miljöer. Det här är dock inget man inte sett förut.
Djason
2015-04-30
Sarah Snook som är en riktigt kompetent skådis är ganska medioker här, vet inte om det är manuset eller om hon helt enkelt hade en dålig dag. Hur som helst är detta rätt kuslig skräckis och med ett slut som överraskade en del. Svag 3:a.
2015-04-23
Stark trea! Riktigt kuslig och det kryper i hela kroppen på mig flera gånger. Rätt bra story överlag och det är typ aldrig man suckar för att folk beter sig så dumt. Riktigt bra slut också även om jag inte fick vad jag ville ha. Kan hända att jag höjer till en fyra. Riktigt bra skräckis.
kanemura
2015-03-02
Som Angeliana säger så började den starkt men blev litet klenare och urflippad mot slutet! Trevlig halvkärlekshistoria mellan huvudrollstjejen och han som såg ut som en ung Lee Greenwood.
Angeliana
2015-02-15
Gillades! Synd att den tappade en hel del mot slutet
S_Griffon
2015-02-03
Kändes sådär. Läskig till en början, men va hände sedan?
Engravadlax
2015-01-25
Neup.
TheHorrorfan
2015-01-23
Gick ju att se, men skulle inte se om den.
Ramza
2015-01-19
Helt ok! Klart bättre än Annabelle :)