1.8

Jill Rips

En man har blivit mördad, det visar sig ha något att göra med S&M-lekar. Brodern vill finna mördaren och tar sig in i S&M-världen.

Originaltitel Jill Rips
Alternativ titel Jill The Ripper
Regissör Anthony Hickox
Manus Gareth Wardell, Kevin Bernhardt
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare Dolph Lundgren, Richard Fitzpatrick, Danielle Brett, Kristi Angus, Charles Seixas, Kylie Bax

dudson
2019-03-26
Rejält kinky&bizzar rulle som även är skapligt våldsam. Modigt av the Dolf tackla detta manus"
gjoob
2016-09-21
Medioker thriller med ganska makligt tempo och inte så mycket action som normalt i Dolphans filmer, men helt okej som tidsfördriv.
100tonvalspäck
2012-02-20
Annorlunda Dolphfilm, ganksa uppfriskande även om jag föredrar när han spöar skiten ur folk framför att se honom hänga upp o ner i läderstring med en röd boll i munnen. Han spelar iaf väldigt bra här o lyfter en medioker thriller på sina starka svenska axlar.
JoeL431
2010-08-12
rekommenderad 1a? Glöm det!
ninja
2009-03-26
Synd och skam att man inte fick se Dolph i mer explicita scener.
DeskJet
2008-07-07
Kan inte påstå att jag kommer ihåg mycket eftersom jag sov större delen av filmen. Men jag har suktat efter den här i flera år, och Dolph är med. Det är givetvis en femma.
menschenfeind
2008-06-17
Riktigt mysig och ganska snygg.
Abigor
2006-10-17
Hyfsad thriller med Dolphan. Dolph-fans lär inte bli besvikna.
eandersson
2006-09-17
Dolph var det som sagt inget större fel på, men allt annat kan ju diskuteras...
Andrewa
2006-09-17
Fan. Hur dåligt kan det bli? Svaret är "Jill Rips". Dolph är alltid okej men storyn och allt annat är spyfärdigt