2.3

JLA Adventures: Trapped in Time

Lex Luthor & Time Trapper samlar ihop "Legion of Doom" för en resa genom tiden för att förändra stålmannens framtid.

Originaltitel JLA Adventures: Trapped in Time
Regissör Giancarlo Volpe
Manus Michael Ryan (III)
Genre 2010-tal, Animerad, Action, Science Fiction, Kortfilm
Skådespelare Diedrich Bader (röst), Laura Bailey (röst), Dante Basco (röst), Corey Burton (röst), Grey DeLisle (röst), Peter Jessop (röst), Liam O'Brien (II) (röst), Jack De Sena (röst), Michael Donovan (I) (röst), Tom Gibis (röst), Erica Luttrell (röst)

actionwille123
2014-12-13
Jag tycker det är en fyra men en karate kid jag vet inte och framtiden jag gillar nog mer just justice league
DrJW
2014-07-05
En blandning av Superfriends och New 52. En av de mindre bra DC-filmer som har med alternativa händelser/tidsresor. Vill man se en bra DC-film med de egenskaper så se Justice Leauge: Crisis On Two Earths och Justice Leauge: Flashpoint Paradox. Dem filmerna var även mer seriösare medans den här var mer av dagens barn tecknat med den typ av humor och stil som den genren har(dock så var Superfriends cheesy och mer barnvänligt). Den här hade också en del flaws, de fanns en del dem kunde ha gjort eftersom handlingen har med tidsresor och ändring av historien. De nya karaktärerna DawnStar och Karate Kid(!) såg mer ut som karaktärer från Avatar och Korra-serien.