2.4

John Tucker Must Die

När tre populära flickor från olika umgängen i skolan upptäcker att de har gått ut med samma kille samtidigt - skolans hingst, slår de sig ihop för att söka hämnd. Trots hans charm och fortsatta popularitet gör de upp en plan tillsammans med en ny flicka i stan, om att fläcka hans rykte och krossa hans hjärta.

Originaltitel John Tucker Must Die
Regissör Betty Thomas
Manus Jeff Lowell
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Brittany Snow, Jesse Metcalfe, Ashanti, Sophia Bush, Arielle Kebbel, Jenny McCarthy, Penn Badgley, Fatso-Fasano, Kevin McNulty, Patricia Drake, Fulvio Cecere, Taylor Kitsch, Nicole LaPlaca

AngelsDiary
2017-11-06
Den har sina stunder, kollar gärna när måendet inte är på topplistan.
Zingostar
2017-10-25
En komedi som börjar OK men urartar i en löjlig tonårskomedi med en massa överdrivna händelser. En tvåa trots allt för en del ganska OK scener.
Sunken25
2016-12-21
Klassisk highschool film som man tyckte var okej när det begav sig, så för rätt publik är den helt okej. Kan inte se mig se den igen!
Tatty
2016-06-13
Okej och rolig film men annars inte så jätte bra.
supermancover
2016-05-11
Så jävla dålig. Det är det enda jag har att säga.
filmfreak1
2015-11-29
Andra gången jag såg den, kommer återvända både en och två gånger till, såpass trevlig är den.
xzsawq
2015-01-10
lite trist först men blir bättre i mitten & slutet. helt ok!
yrkeschaufföre
2014-12-06
Det är några år sen jag såg den sist och jag tycker faktiskt att den är ganska bra nu, det verkar som om de har fegat ur i slutet men en svag trea kan den väl vara värd.
2014-11-26
Filmen lyckas inte leverera de förväntningar som trailern skapade och med en titel som denna så hade man hoppats på lite svart humor men icke. Detta tillägg till High school-genren har dock sina stunder och då främst scenerna som tjejerna har tillsammans. Helt OK men når inte upp till den smarta "Mean Girls" eller charmen i "She's the Man".
TheHorrorfan
2014-07-31
Såg den här filmen för att Brittany Snow är med. Fick mycket mer godbitar än henne, tex humorn. Brukar inte gilla såna här filmer vanligtvis, men 3,5 får den.