2.4

Johnny English Strikes Again

När en cyberattack avslöjar identiteten på alla agenter i Storbritannien, blir den pensionerade Johnny English underrättelsetjänstens sista hopp. Som en man med få färdigheter och analoga metoder måste Johnny English övervinna den moderna tekniken för att lyckas med detta uppdrag och hitta superhackern.

Originaltitel Johnny English Strikes Again
Alternativ titel Johnny English 3
Regissör David Kerr
Manus William Davies
Genre 2010-tal, Action, Äventyr, Komedi
Skådespelare Rowan Atkinson, Ben Miller, Olga Kurylenko, Jake Lacy, Emma Thompson, Matthew Beard, Adam James, Charles Dance, Edward Fox, Michael Gambon, Pippa Bennett-Warner, Miranda Hennessy, Kevin Eldon, Jack Fox, Amit Shah, David Mumeni

Tatty
2020-07-08
Helt okej men de andra filmen med honom är bättre än denna! Denna var bara lite drygt och långtråkigt!
2020-07-08
Någonstans är jag imponerad över att det blev en tredje film om Rowan Atkinsons karaktär "Johnny English". Ännu mer förvånad är jag över att jag såg denna film då jag fullständigt avskydde trailern till denna filmen när den var aktuell. Rowan Atkinson har dock en viktig plats i mitt hjärta ända sedan 80-talet så då blev det ändå en titt. Tack och lov var filmen bra mycket bättre än vad den usla trailern lovade. Finns enstaka lyckade scener men mest känns humorn trött och förlegad. 2+
2020-02-02
En trött komedi som är helt beroende av Atkinsons klanterier och mimik. Ibland blir det småkul, men helheten funkar verkligen inte.
finkan
2020-01-10
Bättre än de tidigare men kanske berodde på att jag såg den med en som älskar Rowan Atkinson
HerrNenne
2019-11-20
Skräp. Ett gäng med dumma sketcher. Inte rolig, bara irriterande. Rowan Atkinson lika värdelös som allt annat tyvärr.
xpndr
2019-10-26
Tyvärr drar det mesta förutom Atkinsons skådespeleri ner betyget från en svag 3:a till en mellanstarkt 2:a
yrkeschaufföre
2019-09-28
Ungefär som de andra filmerna, kommer se den igen.
angrybeaver
2019-06-09
Det kändes som en sämre remake av ettan, som då den kom, ändock höll en standard som vi känner Atkinson för att ha. Detta gjorde nästan ont i nördhjärtat.
Benisakura
2019-04-24
Några roliga scener tack vare Rowan.
Krilledood
2019-04-01
Exakt vad man hade väntat sig. Stabil lägstanivå som är lagom rolig hela vägen, men saknar de där riktigt underhållande överraskningarna eller delar som får än att inte kunna sluta skratta.