1.6

Johnny Kapahala: Back on Board

Johnny Kapahala, en tonårsmästare på snowboard från Vermont, åker till Hawaii, för att vara på sin gudförälders, Johnny Tsunami, lokal surflegends bröllop. När Johnny anländer så träffar han sin "farbror", tolvåriga Chris, som bara vill vara med i berg-bräds laget. Johnnys gudförälder öppnar en surfbutik och får genast problem med en konkurrent. Johnny hjälper Chris med kriget mellen surfbutikerna och hamnar i andra äventyr under tiden.

Originaltitel Johnny Kapahala: Back on Board
Regissör Eric Bross
Manus Annie deYoung, Max Enscoe, Ann Knapp, Douglas Sloan
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Brandon Baker, Jake T Austin, Cary-Hiroyuki Tagawa, Robyn Lively, Mary Page Keller, Yuji Okumoto, Lil J, Andrew James Allen, Rose McIver

yrkeschaufföre
2012-04-03
Bättre än jag trodde!!
Yxtar
2011-12-27
På åttiotalet gjordes den här typen av filmer med skatebord, bmx eller surfing som tema, På nittiotalet gjordes de med rollerblades och mountainbikes. År 2007 kommer en dirtboard-fabrikör på att man kan göra exakt samma rulle en gång till för att lansera dirtboards. I nästan samtliga fall suger den här typen av filmer stenhårt, detta är inget undantag.
clawface
2007-08-04