2.7

Jolene

En föräldralös tonåring tillbringar tio år med att resa land och rike runt och uppleva livet, kärleken och att få sitt hjärta krossat.

Originaltitel Jolene
Regissör Dan Ireland
Manus Dennis Yares
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Jessica Chastain, Dermot Mulroney, Chazz Palminteri, Rupert Friend, Michael Vartan, Denise Richards, Theresa Russell, Frances Fisher, Zeb Newman, Shannon Whirry

2012-10-06
Grundstoryn är egentligen bra, men mycket känns överspelat och onödigt stereotypt.
partydoll
2010-07-04
Älskade den här filmen...
larox
2010-04-24
Härligt, galen film och ett sk. maskrosbarn - överlevare. Först i slutscenerna blir det riktigt dramatiskt och livet vänder men Jolene är en överlevare och en överlevare övervinner allt!
PebblesBeach
2010-02-08
Jag har fortfarande en stark känsla av att ha sett precis den här filmen fast för många år sedan.. Grundberättelsen är bra, men de misslyckades katastrofalt med att fånga intresset hos tittaren.
Flonk
2010-01-23
Osar för mycket tv-produktion över denna. Finns inga riktiga topppar i filmen, den tuffar på ganska banalt och mediokert, så efter havla filmen är det lätt att tappa intresse. Inte dålig bara lite tråkig och lättglömd.