Jonah Hex

Den amerikanska militären ger en efterlyst prisjägare ett erbjudande han inte kan tacka nej till: i utbyte mot sin frihet måste han stoppa en terrorist som är redo att släppa lös helvetet på jorden. Terroristen råkar vara mannen som vanställde honom och dödade hans familj.

Originaltitel Jonah Hex
Alternativ titel Jonah Hex
Regissör Jimmy Hayward
Manus Mark Neveldine, Brian Taylor
Genre Action, Thriller, Western, Skräck, 2010-tal
Skådespelare John Malkovich, Aidan Quinn, Josh Brolin, Wes Bentley, Michael Shannon, Tom Wopat, John Gallagher Jr, Michael Fassbender, Will Arnett, Rio Hackford, Megan Fox, Lance Reddick, Julia Jones (III), Luke James Fleischmann, David Jensen, Billy Blair, Sean Boyd

Berkan
2018-09-21
H-e vad dålig den var. Misslyckas fullständigt med att få till den där serietidningskänslan som de verkade vara ute efter.
Rele
2015-06-20
Filmen är väldigt dålig Jag ger en etta.
HansMoleman
2015-06-19
Känns som de medvetet försökte göra en dålig film.
Mikael602
2015-06-19
Filmen försöker vara bättre än vad den egentligen är.
Djason
2015-05-11
Snyggt gjord, gillar scenerna med de döda men i det stora hela är detta en platt film. Hur stora namn som Josh Brolin och John Malkovich hamna i detta är en gåta. Däremot att Megan Fox hamna i denna är mer förståligt, en vacker kvinna men med pinsamt små skådespelartalanger.
TheHorrorfan
2015-04-19
Kunde ha blivit någonting, men det var för mycket "Western" och för lite "Skräck" för min smak.
2015-01-05
Jag tyckte detta var rätt dåligt. Produktionsmäsigt så ser filmen rätt snygg ut med snygga miljöer och stora som små specialeffekter men sett till skådespelarprestationer och manus så känns detta amatörmässigt och ointressant. Väldigt oengagerande och väldigt lättglömt. Megan Fox är som vanligt väldigt snygg och samtidigt väldigt dålig skådespelare. 1+
KyLLo
2013-09-27
Överraskad att den totalsågas av användarna. Är det verkligen bland det absolut sämsta ni sett? I mitt tycke varken superbra eller dålig. Ingenting att lägga på minnet, men helt okej för stunden. En del kända namn i rollistan också.
Wulfgang666
2013-07-26
Häftig film!
DrJW
2013-05-29
Börjar ok, men blir sämre o sämre. Handlingen är lika absurd som Wild Wild West och karaktärens bakgrund är fel, bakgrunden här är bara kliché, men att han var soldat var rätt. Och naturligtvis, de som gjorde fansen förbannad och den stora failen i den här filmen är att Jonah Hex har superkrafter! Jonah Hex har inga superkrafter, han är en antihjälte i samma stil som Clintan i Dollar-triologin! Se DC Showcase: Jonah Hex istället, mycket bättre. Kort, men mycket bättre! Plus, hunden i filmen var en mycket bättre motspelare än Megan Fox!