3.2

Journeyman

Småbarnspappan Matty får en allvarlig skallskada efter en boxningsmatch, vilket omkullkastar hans liv och blir en utmaning för hans familj och nära vänner.

Originaltitel Journeyman
Alternativ titel Gyvenimo kova, Journeyman: Vontade de Vencer
Regissör Paddy Considine
Manus Paddy Considine
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare Paddy Considine, Jodie Whittaker, Tony Pitts, Brendan Ingle, Paul Popplewell, Matt Insley, Lexie Duffy, Lainie Duffy, Anthony Welsh, Francis Warren

2023-04-12
Första intrycket var att den kändes allmänt lågbudget eller amatörmässig. Det är också samma person som gör huvudrollen som har regisserat och skrivit manus. Större delen går ut på att se småbarnspappan plåga sig själv och sina närstående till grövsta. Osympatiskt, inte ett dugg underhållande eller intressant. Det mest positiva är att det är minimalt med boxning.
Christofer
2019-05-24
Tänk att jag har bläddrat förbi den här pärlan flera gånger i flödet på Cmore utan att tro att det var något vidare att se, men ack så fel jag hade! En riktigt stark historia om livets bräcklighet och en fantastisk prestation av Paddy Considine.
produr
2019-05-08
Riktigt bra på alla fronter .Tänkvärt hur skört livet är
Murvel48
2019-04-10
Suveränt spelad och väldigt snyggt berättad story!
PeterTheW
2019-03-05