1.5

Julia X

På Julias tredje internet-dejt möter hon en man, The Stranger. Hon blir därefter bortförd av mannen och brännmärkt med ett X... och det är början på sex, blod och hämnd.

Originaltitel Julia X 3D
Regissör PJ Pettiette
Manus PJ Pettiette, Matt Cunningham
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Valerie Azlynn, Alicia Leigh Willis, Kevin Sorbo, Ving Rhames, Joel David Moore, Meg Rains, Saxon Sharbino, Gregg Brazzel

2019-07-07
Skräpfilm var definitivt bättre förr. Julia X innehåller förvisso ett flertal sevärda scener, men allt som allt blir det mest pannkaka av allt. Felet är egentligen inte det korkade manuset eller den undermåliga produktionen, utan det är när filmen går från "skitig" till "tuff" som allt rasar. Det blir för många intentioner på en och samma gång, och när ingen av dem (jo, det finns fler, exempelvis "sexig" och "brutal") blir särskilt lyckad, blir slutresultatet mest en enda soppa. (6-/15)
TheHorrorfan
2015-10-28
Kunde ha fått ett högre betyg om inte produktionen hade varit så B.
jonbo
2013-08-26
Så tråkig rakt igenom, även om den har någon enstaka snygg scen.
creepwood
2012-11-29
Om man ska säga något bra om den här så är det fotokvaliten.
Robkiller
2012-11-11
Hämndfilm som är rätt så våldsam.. men inte har så mycket annat... värdelös regi... konstig klippning.. ologisk handling... Kevin Sorbo passar inte alls in här... den här kan glömmas rätt fort.
PeterTheW
2012-10-16
Herkules som bad guy. Wooooow.