2.8

Jumanji: The Next Level

Gänget är tillbaka i "Jumanji: The Next Level", men spelet har ändrats. När de återvänder till spelet för att rädda en från gänget upptäcker de att inget är som de förväntat sig. De kommer att behöva ge sig i kast med nya okända delar som torra öknar och snöiga berg, för att fly världens farligaste spel.

Originaltitel Jumanji: The Next Level
Alternativ titel Jumanji 3
Regissör Jake Kasdan
Manus Jake Kasdan, Jeff Pinkner, Scott Rosenberg
Genre Äventyr, Action, Fantasy, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Dwayne Johnson, Karen Gillan, Kevin Hart, Jack Black, Awkwafina, Colin Hanks, Nick Jonas, Dania Ramirez, Rhys Darby, Alex Wolff, Madison Iseman, Ser'Darius Blain, Morgan Turner, Danny Glover, Danny DeVito, Massi Furlan, Derek Russo, Michael Beasley

amam
2019-12-30
Idén att ta med gubbarna är snudd på genialisk, kudos till manusförfattaren där. Annars är det här bara en upprepning av den första filmen. Stabil underhållning för stunden.
myslas
2019-12-16
Förra filmen var kul och överraskande och hade den fördelen att den gjorde något annorlunda än originalet. Det här däremot är rätt mycket en kopia på re-maken fast med ett gäng floskler och väldigt trista gubbskämt. Mestadels tråkig och meningslös.