2.1

Jumpin' Jack Flash

Terry arbetar för en amerikansk storbank och kommunicerar med kunder över hela världen med hjälp av datorn. En dag får hon ett kodat meddelande från en okänd avsändare som henne om hjälp. Terry blir indragen i en spionagehärva.

Originaltitel Jumpin' Jack Flash
Regissör Penny Marshall
Manus David Franzoni, Charles Shyer, Nancy Meyers, Chris Thompson
Genre Komedi, Action, Romantik, Thriller, 80-tal
Skådespelare Whoopi Goldberg, Stephen Collins, John Wood, Carol Kane, Annie Potts, Peter Michael Goetz, Roscoe Lee Browne, Sara Botsford, Jeroen Krabbé, Vyto Ruginis, Jonathan Pryce, Tony Hendra, Jon Lovitz, Phil Hartman, James Belushi, Tracey Ullman

2019-04-16
Lite 80-tals charmig ändå, slät tvåa.
Paramis
2017-05-22
Bland de bästa introna från 80talet !
pampj
2012-08-04
Stark tvåa för musiken och nostalgi.
bradhadair
2012-02-13
aww sådär vill jag oxå träffa mitt livs kärlek ^__^
Fläskkäft
2009-06-09
Mindes den som underhållande men tyvärr är den rätt fjantig. Whoopi är rolig en stund, men att behöva lyssna på allt som pågår i hennes högttalande hjärna blir lätt enerverande. En del bra scener en del sämre, väldigt ojämn tyvärr.
EllaSpeed
2009-03-29
Men kom igen nu, det är ju spännade in i sista sekunden! Stort plus att Whoppi har en gigantisk tandborste som inredningsattiralj.
renskav
2008-02-07
Dålig som fan. Bra bakisfilm.
Gobo
2007-01-08
En 2a enbart för att låten är bra!
Dele
2006-08-07
Förutsägbart tok-trams.
Okage
2006-01-11
enda gången jag inte typ dött på whoppi är när hon är katten i alice i underlandet