1.6

Junior

Du kan aldrig gissa vem som är med barn. Se när alla regler ändras för alltid då Arnold Schwarzenegger blir gravid efter att ha intagit en experimentell drog.

Originaltitel Junior
Regissör Ivan Reitman
Manus Kevin Wade, Chris Conrad
Genre Komedi, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito, Emma Thompson, Frank Langella, Pamela Reed, Aida Turturro, James Eckhouse, Megan Cavanagh, Welker White, Kathleen Chalfant, Merle Kennedy, Judy Collins, Mindy Seeger, Christopher Meloni, Antoinette Peragine

Skapad 2019-12-10 av Rollywood
Sex år efter att Ivan Reitman låtit Arnold Schwarzenegger och Danny DeVito spela mot varandra i Twins (1988) så kom den här filmen. Junior blev ett återförenande av de två skådespelarna och Re...   Läs mer »

Skapad 2019-11-30 av AddeColciago
Efter att ha spelat tvilling till Danny DeVito i Twins och förskollärare i Kindergarten Cop tyckte regissören Ivan Reitman att det var dags att ta samarbetet med Arnold Schwarzenegger till en ny ni...   Läs mer »

sodomiten
2021-01-24
Motbjudande.
DiMMUBoRGiR
2018-02-17
Rolig, charmig och helt amazing! På riktigt!
2017-11-04
Usel, fånig, skräp... !!!
2016-11-15
Bra, rolig och underhållande film. Önskar dock att de hade valt en bättre skådis än Arnold i huvudrollen. Hade de gjort det så hade filmen fått ett högre betyg.
Tatty
2016-10-29
Okej och rolig film men ändå lite seg och överdrivet.
Dele
2016-10-02
Det är onekligen en upplevelse att se Arnold stirra på ett positivt graviditetstest och säga -"I´m pregnant!". Men några lyckönskningar till vare sig honom eller filmbranschen har jag ingen större lust till efter det här.
Solidus
2016-06-20
Arnold gör sig bäst med ett vapen i sina händer och inte med ett barn i sin mage. Däremot så kan jag inte förneka att det finns charm och mys i filmen och Arnold lyckas bära projektet på sina breda axlar. Hela filmens humor bygger på en sak: Arnold är gravid. Det så absurd att det blir komiskt. Arnold har bättre komedier på sitt CV, men "Junior" är bättre än den horribla "Klappjakten".
Brouhaha
2015-09-16
Praktiskt taget Mrs. Doubtfire-stuk där Arnold får låtsas vara kvinna. Och det är ju extra "roligt" efter som Arnold är en sådan machoman i vanliga fall. Säga vad man vill, men jag tyckte att han gjorde en bättre roll i Terminator. :/
LauenKauen
2015-01-14
Nog för att det inte är meningen att filmen ska tas seriöst, men när det är en komedi som man inte lägger ett enda skratt på då är det svårt att ens ta den komiskt. Fånigt och undermåligt från första stund och inte ens Arnold, som allt som oftast brukar roa mig, lyckas roa mig. Svag 2a.
2014-10-31
Schwarzenegger blir gravid. Inte direkt vad man skulle kalla trovärdigt, men det är rätt kul att se Arnold på smällen. Schwarzenegger och Danny De Vito paras ihop igen för första gången sedan Twins och det är en charmig och smårolig film vi får se.