1.1

Jurassic Attack

En helikopter full med soldater på väg hem från ett militärt uppdrag kraschlandar i en isolerad tropisk djungel som är full av dinosaurier.

Originaltitel Jurassic Attack
Alternativ titel Rise of the Dinosaurs
Regissör Anthony Fankhauser
Manus Rafael Jordan
Genre Science Fiction, Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Corin Nemec, Vernon Wells, Gary Stretch, Alicia Ziegler, Rachel Riley, Michael Worth, Natascha Berg, Jordan Lawson

sven_usling
2016-02-21
Underhållande och ganska intressant idé. Åtminstone i jämförelse med alla liknande filmer som kommer ut. Filmen hade fått en tvåa om det inte vore för det dåliga slutet, men filmen är annars helt ok. Speciellt att de har åtminstone lite originella karaktärer. Sen är det ju illa spelat och uselt gjort. Men man måste kunna se bortom såna petitesser.
dudson
2014-05-16
As fula effekter men karaktärerna var underhållande då speciellt den slemmige gerilla ledaren" njutbart när han vrål garvar maniskt när helikoptern krachar hahaaa)
drsatan
2014-02-22
så ruggigt dålig film det enda som va bra va i slutet när dem kör raketgevär på en dinosarie men resten va helt hemskt
LTT86
2014-02-08
Wow! Det här måste vara en av dem värsta filmer jag har sett! Karaktärerna var hemska, skådespelarna kunde inte spela, striderna var ett skämt, explosion och pistol effekter var hemska, story var en klon av "Predator" och "The Lost World Jurassic Park", bara mer tråkigare och hemskare. Och dom snacka som om Dinosaurier är snälla och oskyldiga när vi alla vet att dom inte är det!! Och när effekter på dinosaurier här är mindre imponerade än dom från "Walking With Dinosaurs the arena spectacular" så vet man att man bara kommer att få skit!! Jag vet för jag har varit på en sån föreställning. Och det här är anledningen till varför "Dino Crisis" inte har fått nån egen film!
Simon_19
2013-10-16
Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej! Jag skulle säga att Bamse är mer verklighetstrogen och har bättre effekter. Denna "film" förtjänar inte ett betyg och bör aldrig ses av någon.
Djason
2013-07-27
När man trodde att effekter inte kunde bli sämre på film så såg man denna. Att göra en film 2013 med så dåliga effekter borde vara olagligt.
Puben
2013-06-08
Jag såg 5 min, det räckte :)
Robkiller
2013-03-16
Det här var riktigt uselt... SyFy gör dinosauriefilm... skitfula animeringar, värdelösa skådisar, kass regi, dåligt tempo och ointressant handling... det här var nog bland det sämsta jag sett på länge...
Intro
2013-02-17
haha fy fan vad dålig
siimp
2013-02-16
Bland det värsta jag sett.