2.6

Min låtsasfru

Danny är en framgångsrik plastikkirurg som använder en vigselring som raggningsknep för att få tjejer på kroken. När han en dag träffar sin drömkvinna går det fel och han trasslar då in sig i en mängd lögner för att få behålla intresset från henne. Detta leder till att han tvingar sin läkarassistent, den vackra och lojala Katherine, att ställa upp och spela frun som Danny ligger i skilsmässa med...

Originaltitel Just Go with It
Regissör Dennis Dugan
Manus Timothy Dowling, Allan Loeb
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Adam Sandler, Jennifer Aniston, Nick Swardson, Brooklyn Decker, Bailee Madison, Griffin Gluck, Nicole Kidman, Dave Matthews, Kevin Nealon, Rachel Dratch, Allen Covert, Minka Kelly, Dan Patrick, Jackie Sandler, Rakefet Abergel, Keegan-Michael Key

Visse93
2020-08-03
Den är bra och rolig
deswhip
2019-04-28
Rolig, charmig och romantisk. Ganska moget för att vara Adam Sandler.
yrkeschaufföre
2018-09-30
Barnen och Swardson är roliga, Ansiton och Kidman funkar bra ihop. Lite overkligt att Katherine faller för Danny.
2018-04-16
Fruktansvärd usel!!!!
C12
2018-03-03
Dom var i alla fall söta i baddräkt
2017-08-01
Rätt bra.
Nintendo64
2017-05-01
Vissa poänger men inget att hänga i granen direkt
Sunken25
2016-12-21
Tyvärr har man sett detta flera gånger förr och karaktärerna var inte tilräckligt intressanta för att man ska bortse från det. Lite meh känsla över hela filmen.
wasteoftime
2016-04-04
Inte så tokdåligt ändå, men inte heller bra, men helt okej förströelseunderhållning. Adam Sandler är Adam Sandler. Plotten är ju rätt uppenbar från första början. Kul twist är ju att Nicole Kidman ställer upp i en sån här film, det är ändå lite otippat. En stabil etta, med inte allt för långt upp till tvåan. 0,0 på SH-skalan.
Misslovemovie
2016-02-14
Mysig komedi som är precis vad man förväntar sig, av någon anledning hade jag nog hellre sett Drew Barrymore i rollen även om jag gillar Aniston så passar hon bättre ihop med Sandler.