2.8

Justice League: Crisis on Two Earths

Crime Syndicate är en grupp superskurkar som styr Jorden i ett parallellt universum med järnhand. I ett sista desperat försök att rädda jorden undan dessa skurkar lyckas Lex Luthor, den ende kvarvarande superhjälten i sitt universum, ta sig till vårt universum för att försöka få hjälp av Stålmannen och de andra superhjältarna i Justice League.

Originaltitel Justice League: Crisis on Two Earths
Regissör Sam Liu, Lauren Montgomery
Manus Dwayne McDuffie
Genre Animerad, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare James Woods (röst), Mark Harmon (röst), William Baldwin (röst), Chris Noth (röst), Gina Torres (röst), Jonathan Adams (röst), Brian Bloom (röst), Bruce Davison (röst), Josh Keaton (röst), Vanessa Marshall (röst), Nolan North (röst)

Dutch
2014-06-13
Skapligt på sina ställen
lancell
2013-06-03
Superhjälte filmer med parallella universum börjar bli tråkigt för mig, men den håller ändå. Gillar starkt Owlman.
UncleBarney
2013-03-15
Älskade animationen. Synd att de inte kunde ha Kevin Conroy som Batman bara. Storyn är något jag gillar, Batman gets his ass kicked way to much tho.
Johan_G
2013-03-08
Underhållande film, men avskyr designen! Fast som tur va störde jag mig inte allt för mycket på det. Helt klart godkänd film
Vitus
2012-11-12
bästa justice league filmen hittills.
Newt
2012-05-18
Ganska bra ändå. Fantasirik och med en helt okej intrig. Gillar speciellt Woods som Owl-Man – och slutkonfrontationen med Batman är filmens höjdpunkt.
Kubrick
2012-04-16
Tråkig.
southpaw
2011-07-30
rar film. den egentligen rätt givna tvåan blir en trea tack vare james woods.