2.8

Justice League: Doom

Vandal Savage stjäl Batmans arkiv av alla Justice League-medlemmar och lär sig alla deras svagheter för att sätta stop för ligans inverkan och för att själv kunna förstöra världen

Originaltitel Justice League: Doom
Regissör Lauren Montgomery
Manus Dwayne McDuffie
Genre Animerad, Action, Fantasy, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Nathan Fillion (röst), Olivia d'Abo (röst), Alexis Denisof (röst), Michael Rosenbaum (röst), Grey DeLisle (röst), Tim Daly (röst), Kevin Conroy (röst), Phil Morris (röst), Carlos Alazraqui (röst), Carl Lumbly (röst)

Dutch
2015-07-20
Gillade jag den? Njaeeee hyfsat!
uncle_funk
2014-07-03
Håller med tidigare talare. endast Batman som glänser. Superman ser ut som han precis plockat ögonbryn. Flash är bara platt och Green Lantern vet jag inte vart jag har honom. Nä, platt film helt klart.
TheJorre
2014-06-14
Hade alla karaktärer portätterats med det karaktärs djup de faktiskt har hade det varit en grym film. Endast Batman som glänser.
Hanness
2013-08-19
Bra film, Vandal Savage var en intressant karaktär.
Johan_G
2013-03-08
Underhållande film, men avskyr designen! Fast som tur va störde jag mig inte allt för mycket på det. Helt klart godkänd film ändå. Går att göra bättre men får duga ändå.
Scriptures
2012-05-10
Meh. Det finns en hel del potential inom DCs värld, men det nyttjas inte alls. Blekt.
Kubrick
2012-04-15
Gillar inte Justice League, föredrar när fokus ligger på en karaktär. Gillar inte heller Green Lantern. Löjlig början, förutsägbar film men underhållnigsvärdet räddar den från en etta.
Vitus
2012-03-07
den här är riktigt ball. gillar hur alla spelas mot varandra och hur batman måste gå en match mot sig själv på sätt och vis.
100tonvalspäck
2012-02-20
Stark tvåa då den är ganska underhållande och har helt okej actionsekvenser. Men ja, JLA är ju ganska fåniga med undantag för Batman och här är det uppenbart att han är gruppens starkaste medlem trots avsaknad av superkrafter. Bäst är när Stålmannen får en idé & Batman säger något i stil med att om han hade en vecka på sig skulle han kunna berätta allt som inte skulle funka med den planen.
lrenner
2012-02-18