2.5

Känn rytmen

Efter en misslyckad audition på Broadway tvingas en självupptagen dansare återvända till hemorten och går med på att träna en brokig skara ungdomar inför en stor tävling.

Originaltitel Feel the Beat
Regissör Elissa Down
Manus Michael Armbruster, Shawn Ku
Genre Drama, Komedi, Familjefilm
Skådespelare Sofia Carson, Wolfgang Novogratz, Donna Lynne Champlin, Enrico Colantoni, Marissa Jaret Winokur, Dennis Andres, Johanna Colón, Brandon Kyle Goodman, Rex Lee, Marcia Bennett, Lidya Jewett, Drew Davis, Shiloh Nelson, Shaylee Mansfield, Eva Hauge, Aniko Kaszas, Emily Roman, Robinne Fanfair, Carina Battrick, Pamela MacDonald, Kai Zen, Pat Thornton, Merle Newell, Ken Pak, Justin Caruso Allan, Sadie Lapidus

Tatty
2020-08-10
Väldigt bra film! Bra skådespelarna! Gillar såna attityder i filmen som slutar positivt!
idaho1981
2020-07-08
Har man sett det förut? Ja! Många gånger? Ja! Efter ett misslyckande (kärlek eller jobb) så återvänder huvudkaraktären till småstaden där den växte upp efter att ha bott några år i en storstad. Från början är karaktären otrevlig och dryg men lät sig snart hur det är att vara äkta. Kan de komma på något nytt snart. Trist manus, tråkigt skådespeleri och meningslös historia.