2.5

Kär i karriären

Filmen handlar om en arbetsnarkoman som får i uppdrag att ta hand om sin chefs flickvän, men det blir inte så lätt när han upptäcker att han har känslor för henne.

Originaltitel For Love or Money
Alternativ titel The Concierge
Regissör Barry Sonnenfeld
Manus Lawrence Konner, Mark Rosenthal
Genre Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Michael J Fox, Gabrielle Anwar, Anthony Higgins, Michael Tucker, Bob Balaban, Isaac Mizrahi, Patrick Breen, Udo Kier, Simon Jones, Dianne Brill, Dan Hedaya, Susan Blommaert, Fyvush Finkel, Paula Laurence, Daniel Hagen, Debra Monk, Erick Avari

Skapad 2019-10-12 av cineasten89
En film med Michael J. Fox - javisst då är den faktiskt bra! Och det stämmer, men det är inte såååå bra som man skulle tro. Det är en okej, medelmåttig film som är ganska underhållande, k...   Läs mer »

2017-10-29
2017-03-21
Michael J Fox var min favoritskådis när jag var liten och än idag tycker jag han har en fantastisk charm. Men jag är så otroligt trött lögner och på kvinnor som skildras som att dom inte vet sitt eget bästa och behöver bli räddade av den manliga hjälten.
2015-01-27
Michael J. Fox har alltid varit en favoritskådespelare oavsett om det handlat om TV-serier eller om film och hans stämpel i filmhistorien med "Tillbaka till Framtiden" har ju gjort sitt. Även i denna film gör han mig inte besviken men som historia når det inga höjder. Trevlig och trivsam men inte mer än en helt OK film.
yrkeschaufföre
2014-02-03
Är inte alla personerna i den här filmen obehagliga? Det finns ingen att hålla på tycker jag. Så den känns meningslös men M j Fox är ju aldrig dålig.
eandersson
2012-11-11
"The Dead? Why didn't you say so?!" Helt ok film, lite småmysig. Men den räcker på något vis inte hela vägen för att bli en mindre succé.
ohcaptain
2012-03-26
Filmen är ju varken mer eller mindre än vad man kan förvänta sig. För mig handlar alla Foxs filmer om just Fox. Saknar denna komediskådespelare otroligt mycket på vita duken.
Nebur
2010-05-08
Haha, blåst brud någon?
AllyRegins
2009-10-17
Jag blir så himla trött på alla korkade och idiotiska kvinnliga karaktärer. Det känns tröttsamt och bara stereotypt och tråkigt
MrMario
2009-07-28
OK
kexchokladet
2008-02-26
En trevlig bagatell...Anwar är en pärla..Fox är sevärd men inte så i tillbaka till framtiden eller Spin City