3.4

Keith

Natalie är både vacker och intelligent. Hennes examensprov kommer allt närmare och naturligtvis har hon utmärkta betyg. Hennes liv är helt under kontroll och allt som Nathalie närmar sig blir en succé. Utom när det gäller kemi, som Keith ska hjälpa att klara. Han klär sig konstigt och är både rebellisk och impulsiv. Det som Natalie blir mest irriterad över är att han inte tycks bry sig om henne, men hon har inget annat val om hon vill få bra betyg i kemi. I gengäld kräver Keith olika tjänster för sin hjälp.

Originaltitel Keith
Regissör Todd Kessler
Manus David Zabel, Todd Kessler
Genre 2000-tal, Drama, Romantik
Skådespelare James Applebury, Tabitha Brownstone, Victoria Chalaya, Dennis Cockrum, Jan Devereaux, Michael Bryan French, Jennifer Grey, Tim Halligan, Jesse McCartney, Elisabeth Harnois, Michael O'Keefe, Margo Harshman

supermancover
2016-10-16
I beskrivningen så står det att Keith klär sig konstigt. Kan någon beskriva för mig i vilken scen i filmen som han inte har de mest normala kläderna någonsin? Please, tell me.
ViolaIngeborg
2015-07-28
JÄTTEKONSTIG FILM! LÅNGTRÅKIG!
Myeuphoria
2014-10-21
Nä. Känns så gjort.
Smultronsylt
2014-09-27
Fin på sitt vis men blir bara "bra". Svag 3:a.
jasmin357
2012-10-30
hon va ju alldeles för jäkla bra för honom. hastigt slut o alldeles för lite touchy moments! se a walk to remember hellre.
strawwberry
2012-08-25
Sjukt bra och välspelad film.
Finnsmurfen
2012-08-05
Genialiskt och underbart bra.Bra skådespel utav huvudrollsinnehavarna. Annorlunda. :)

2012-01-01
Värd att se, men vet inte om jag skulle se om den.
emsir
2011-11-01
Fin film, men smått klyschig på vissa ställen och lite väl lik "a walk to remember" som var både bok och film innan denna gjordes. Jesse McCartney är dock mycket bra.
filmfreak1
2011-08-18
Så jäkla fin film, som berör. Och efter en omtitt berörs jag bara mer. Sen att inte förglöma Jesse McCartney som gör en strålande insats. En film som förtjänar mycket mer uppmärksamhet. Stark 5a