2.3

Kidnap

En mamma vägrar ge upp kampen med att återfå sin kidnappade son.

Originaltitel Kidnap
Regissör Luis Prieto
Manus Knate Lee
Genre Action, Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Halle Berry, Sage Correa, Lew Temple, Jason George, Christopher Berry, Arron Shiver, Kurtis Bedford, Carmella Riley, Brice Fisher, Jennie Ventriss, Timothy Fannon, Andy Wagner, Malea Rose, Jill E Alexander, Ritchie Montgomery, Dana Gourrier

Skapad 2018-03-05 av Stygga-Vargen
Jag har hunnit se en del filmer med Halle Berry nu och även om jag inte gillar precis varenda film jag sett henne i så gillar jag ändå merparten av dem och en av mina favoritfilmer med Berry är T...   Läs mer »

Zingostar
2018-03-06
Nja, en gäspning, alldeles för långa scener med vägar och med Berry tittandes i backspegeln. Har sina stunder när den blir ok, en helt ok filmkvällsrulle en tisdagskväll. Rekommenderar filmen The Call med Berry istället för denna.
Robkiller
2018-02-28
En timmes biljakt, sedan lite smygande i mörker. Blir rätt så ointressant och väldigt långtråkigt.
starsky
2017-11-14
Hahaha för att driva storyn framåt håller Halle B monolog som i Dayd of out life :) så man ska veta vad som händer o vad hon tänker Så uselt.
StureStenhög
2017-10-09
Jag måste säga att det till stor del var titeln som gjorde att jag ville se den här filmen, den skvallrar verkligen om en film som inte har några som helst illusioner om vad den är för någonting. Det visade den sig heller inte ha. Det här är Halle Berrys son som blir kidnappad, och Halle Berry som jagar kidnapparna. Den är absolut inte menad att vara något annat, och den är bra på att vara just det. Det är fartfyllt och det är underhållande. Sedan har den förstås sina småfåniga stunder, och det är irriterande när Halle Berry pratar med sig själv, men i övrigt klarar hon sig bra, och man känner verkligen med hennes karaktär när hon tvingas ta blixtsnabba beslut som hon inte alls är van att ta. Fler ambitionslösa filmer tack
Dangoh
2017-09-15
hahah sämst
Purp
2017-09-13
Så fruktansvärt irriterande hon spelar Halle Berry ologisk och skriker o god hela tiden nej nej nej
2017-09-06
Jag skulle inte kalla den här filmen dålig för det är den väl egentligen inte men den har ju ganska uppenbara likheter med The Call och det drar ju ner betyget lite.
datapucko
2017-08-05
Jag tycker den är sevärd.
Julius
2017-08-02
Svag tre för den här. Svårt att sia hur man skulle reagera, men tror ändå det är hyfsat logisk handlande. Tyvärr känns det ändå krystat och konstlat. Å
Sezare
2017-06-26
Gillar denna typ av thrillers!