1.6

Kindergarten Cop 2

För att få tillbaka stulen information som befinner sig på en förskola måste FBI:s tuffaste agent gå undercover på sitt svåraste uppdrag hittills: att undervisa en klass full av frisinnade förskolebarn.

Originaltitel Kindergarten Cop 2
Regissör Don Michael Paul
Manus David H Steinberg
Genre Komedi, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare Dolph Lundgren, Darla Taylor, Bill Bellamy, Aleks Paunovic, Sarah Strange, Danny Wattley, Michael P Northey, Abbie Magnuson, Blake Stadel, Dean Petriw, Tyreah Herbert, Andre Tricoteux, Enid-Raye Adams, Fiona Vroom, Rebecca Olson, Josiah Black

dudson
2019-10-30
Påfrestande film där man verkligen tycker synd om Dolfen. Sen som han säger. Detta är liberal- skit. Hela eländet stinker pk-hjärntvätt.
jonbo
2017-05-31
Nej. Detta får inte komma undan.
Zebulonm
2016-12-04
Så illa tycker jag inte den är. Helt ok att kolla på.
fridenpaden
2016-07-17
Dolph är inte the Party Pooper!
ulpe01
2016-05-20
Ibland blir jag verkligen förvånad när jag snubblar över en film. Varför gjorde man en uppföljare? Varför Dolph? Varför?
Dream
2016-05-15
15 minuter gav jag denna sedan insåg jag direkt vad denna film skulle ha för nivå! Totalt meningslös film. Den första med Arnold Schwarzenegger har både charm, humor och en nostalgi stämpel. I denna saknas tyvärr allt, så det är bara att undvika helt enkelt.
foppa99
2016-05-06
inte en A eller B film.. utan C.