2.4

King Cobra

Historien om bögporrstjärnan Sean Paul Lockhart, också känd som Brent Corrigan. Efter att ha tagit sig in i porrbranschen blir han ovän med producenten som gjort honom känd. Sean bestämmer sig för att söka nya vägar, varpå två konkurrerande producenter ser sina möjligheter att casha in.

Originaltitel King Cobra
Regissör Justin Kelly (I)
Manus Justin Kelly (I)
Genre Drama, Kriminalare, Biografi, 2010-tal
Skådespelare Garrett Clayton, Christian Slater, James Franco, Keegan Allen, Molly Ringwald, Alicia Silverstone, Sean Grandillo, Spencer Rocco Lofranco, Edward Crawford, Ron Simons, Robby Johnson, Joseph Baird, James Kelley, Shona Tucker, Keith Leonard, Daniel Sinasohn

2021-09-23
Stabil film ändå, efter att ha läst så mycket negativt trodde jag det skulle vara en kalkon. Visst, det känns aldrig riktigt på riktigt utan jag känner hela tiden att jag ser på en film, en film som känns som en TV-film. Men det är rätt underhållande och konflikterna är rätt intressanta. Det lyfter liksom aldrig riktigt men en stark tvåa är det absolut.
2020-05-18
Ren dynga! Undvik!
Kayuzuzu
2017-03-07
Haha, Filmtipset-appen lyckas alltid skicka iväg mina recensioner innan jag är klar. Jag skulle skriva "intressant ämne men inte så bra utfört". Jag vet inte om det är meningen att allt ska vara så OVER THE TOP
Kayuzuzu
2017-03-07
Intressant ämne
FUR
2017-01-09
mycket faller på castingen av brent + att många karaktärer är som karikatyrer av sig själva. nice musik!
haajen
2016-12-03
Känns lite för mycket som en TV-film men ändå, en underhållande och välspelad sådan.
DIProgan
2016-11-02
Svårbedömd. De blandar en bra produktion med det billiga som exemplifierar porrfilm. Kommer definitivt bli ihågkommen men inte för sin story men för all del för skådespelarprestationer - i sexscenerna. James Franco takes one for the team.