1.5

Krampus: The Reckoning

Zoe är en konstig liten flicka med en vän som andra tror är påhittad. Krampus! Den legendariske demonen är i den lilla staden för att straffa alla de elaka barnen under julen.

Originaltitel Krampus: The Reckoning
Regissör Robert Conway
Manus Owen Conway, Robert Conway
Genre 2010-tal, Skräck
Skådespelare James Ray, Kevin Tye, Owen Conway, Monica Engesser, Amelia Haberman, Sean G P Anderson, Jeffrey Lamar, Carrie Fee, Nathaniel Burns, Shawn Saavedra
Filmnummer 119682

TheHorrorfan
2018-07-17
Riktigt dålig egentligen, men ändå lite smått rolig för att den är så usel på samtliga plan. Svag 2:a.
niebaotan
2015-12-19
Precis som Elloschka var jag ute efter Krampus fran samma ar, men fick den ofrivilliga aran att avnjuta Krampus: The Reckoning istallet. Pissful cgi och unket skadespeleri men stundvis otroligt underhallande med naket, blod och annat skojsigt. 2+
Elloschka
2015-12-14
Råkade som många andra se denna istället för den andra Krampus som släpptes i år - men är egentligen inte besviken. Skrattade rakt igenom filmen och om man gillar B-skräckis i stil med Pumpkinhead är denna värd att se. Skådespeleriet är härligt fruktansvärt, ljudet förjävligt, de digitala specialeffekterna skrattretande - men oj vad skoj!