1.6

Krocodylus

En grupp människor tänker skära sig och surfa bland hajar och filma detta, men råkar ut för en gigantisk datoranimerad, blodtörstig krokodil.

Originaltitel Krocodylus
Alternativ titel Blood Surf, Crocodile
Regissör James D R Hickox
Manus Sam Bernard, Robert L Levy
Genre Skräck, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Archie Adamos, Susan Africa, Matthew Borlenghi, Kate Fischer, Joel West, Duncan Regehr, Dax Miller, Taryn Reif, Maureen Larrazabal

2012-12-12
Lika dumt och urblåst som den verkar, så det finns egentligen ingen ursäkt till ett högre betyg än en etta. Men till skillnad från det massproducerade skräpet som kommit ut under de senaste åren finns det åtm lite underhållningsvärde här.
ToddDowney
2012-04-09
Underhållande men blir aldrig bättre än en 1:a i betyg :P
Neis
2011-06-21
japp, så dålig att den blev så otroligt bra. gav mig ett par goda skratt haha.
TheHorrorfan
2010-08-09
Den här var riktigt underhållande.
Oidipussy
2010-02-08
rolig dålig rolig dålig
frigolit
2009-09-17
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina känslor för den här filmen. De har definitivt inte slösat på krutet, det är försvinnande låg kvalité på både manus och skådespelartalanger. Det enda som kanske gör att den här filmen fortfarande får befinna sig i omlopp är förmodligen den inte helt oklara sexscenen i vattenpölen eller ordleken COCKtease kontra CROCtease. Ni hörde mig den här filmen hänger på en skör tråd av mjukporr och ordvitsar.
Rune
2008-09-12
Man får kanske inte förvänta sig nån själavandring, men den är faktiskt jävligt underhållande, på sitt alldeles egna sätt.
Ryujin
2008-08-22
Surfbiten var ganska marginell, krokodilen var inte datoranimerad uten en ganska sunkig modell. Effekterna svajade mellan "okej" och rent av skrämmande dåliga. En hel del fakta/beteende/logik missar, visste tex inte att saltvattenskrokodiler var rädda för sötvatten (jag som trodde de spenderade stor del av sitt liv i sötvatten jag..... så dum jag var......). Skådespeleriet var väl faktiskt okej för en film i den här budgetklassen. Tog lite väl kort tid för krokodilen att halvera antalet skådisar. Kort och gott, se de första 30 sekunderna av filmen så kommer ni förstå klassen på den och kan välja om ni vill se klart den :) (den har dock en del softcore porr också hehe)
rovbin84
2008-06-22
En svag 2a, effekterna höjjer filmen från 1an.
PatrikD
2007-10-26
Alltså, den är ju underhållande. Jag uppmanar alla att se den.